Exelion Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag är ny här på forumet, har bevakat det under ca: 2-4 veckor. Nu blev mitt läge kritiskt. Uppdragen med Catalina är för svåra för mig. Har du/ni någon sparnings fil DIREKT efter att du har klarat catalinas uppdrag innan San Fierro, så är jag tacksam om du ville lägga upp den. Eller har ni någon bra hjälp så vore det bra att ge den nu Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lite väl tråkigt att ge upp på uppdrag, har du problem med alla hennes rånuppdrag? Har du fastnat redan på "första" uppdraget där man ska sno en truck och köra till en köpare? Eller vilka uppdrag har du problem med? Det kan vara enklare än du tror, bara att du inte vet hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lite väl tråkigt att ge upp på uppdrag, har du problem med alla hennes rånuppdrag? Har du fastnat redan på "första" uppdraget där man ska sno en truck och köra till en köpare? Eller vilka uppdrag har du problem med? Det kan vara enklare än du tror, bara att du inte vet hur man ska göra. HAr suttit med att prova råna en efter en, gång på gång på gång osv osv osv. Det går bara inte. Så nu är jag så desperat att jag letar efter någon schysst nisse som har klarat rånuppdragen och sparat och vill lägga ut för nedladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Annars finns det fusk och trainers, sånt tycker jag går före att ta emot en save av nån annan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Om du inte klarar det kommer du inte klara resten heller. Redigerad 19 augusti, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Annars finns det fusk och trainers, sånt tycker jag går före att ta emot en save av nån annan. =) Och vad tror du jag har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Och vad tror du jag har gjort? Hm vilket kan du ha problem med då? T.e.x. första när man blir jagad av den där fegisen och hans son efter man snott deras truck: Fuska till dig en m4 och hoppa ur trucken när de kommer, och skjut sönder bilen. Nu kan du köra i lugn och ro till köparen. När man rånar häststället, så fixa en trainer med möjligtheten "aldrig efterlyst" a.k.a. no police. Du borde inte ha några problem. Om inte trainern funkar med det så fixa en med funktionen oförstörbar bil. Finns en mod kallad "Armor car" för detta. När man jagar några och ska skjuta ner dom från sina Quads, så kan du ju köra lite före dom, hoppa av din quad, och sen spränga alla fordon-fusket. Om Catalina går av quaden när du gör det dvs, vilket jag glömt om hon gör. Annars är det bara åka efter dom och låta Catalina göra jobbet. Inget vidare svårt. Och sen när man ska råna ett ställe för att sen gå ut bakvägen så trainer med unlimited health och skjut alla poliser. Ta sen en av fordonena och följ efter Catalina. När hon ramlar av sitt fordon, så åk fram och plocka upp henne. Akta dig dock för att bli busted av polisen. Sen kör du bara till Catalina. Allt kan fuskas förbi. Notera att jag inte fuskat på hennes uppdrag själv. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hm vilket kan du ha problem med då? T.e.x. första när man blir jagad av den där fegisen och hans son efter man snott deras truck: Fuska till dig en m4 och hoppa ur trucken när de kommer, och skjut sönder bilen. Nu kan du köra i lugn och ro till köparen. När man rånar häststället, så fixa en trainer med möjligtheten "aldrig efterlyst" a.k.a. no police. Du borde inte ha några problem. Om inte trainern funkar med det så fixa en med funktionen oförstörbar bil. Finns en mod kallad "Armor car" för detta. När man jagar några och ska skjuta ner dom från sina Quads, så kan du ju köra lite före dom, hoppa av din quad, och sen spränga alla fordon-fusket. Om Catalina går av quaden när du gör det dvs, vilket jag glömt om hon gör. Annars är det bara åka efter dom och låta Catalina göra jobbet. Inget vidare svårt. Och sen när man ska råna ett ställe för att sen gå ut bakvägen så trainer med unlimited health och skjut alla poliser. Ta sen en av fordonena och följ efter Catalina. När hon ramlar av sitt fordon, så åk fram och plocka upp henne. Akta dig dock för att bli busted av polisen. Sen kör du bara till Catalina. Allt kan fuskas förbi. Notera att jag inte fuskat på hennes uppdrag själv. =) Tack för ditt underbara tips! Har nu kommit till San Fierra, allt tackvare dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tack för ditt underbara tips! Har nu kommit till San Fierra, allt tackvare dig That's why I am here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mitt problem är löst, kan någon MOD låsa tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mitt problem är löst, kan någon MOD låsa tråden? Varför ska man det. Det är kanske fler som har problem med samma uppdrag fast inte på samma sätt. Istället för att starta en ny så kan den personen kanske använda sig av denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Varför ska man det. Det är kanske fler som har problem med samma uppdrag fast inte på samma sätt. Istället för att starta en ny så kan den personen kanske använda sig av denna. Iofs ^^ Jag kan ju detta med hur forum funkar, men på www.HLForum.net så är det vanligt att man ber en MOD låsa tråden efter man har fått sitt problem löst osv. Så låt tråden vara öppen istället ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts