darkjak Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Några andra som faktiskt GILLAR Dark Angel och vill säga nåt? Typ nån bra sida eller nåt? Själv kan jag berätta om min lilla Dark Angel samling...Första Europeiska utgåvan av Dark Angel Sesong 1 (där sesongen ligger i två boxar för 500:- styck)Andra Europeiska utgåvan av DA s2 (där hela sesongen kommer i en box, även den för 500:-)Alla DA-böcker (Before the dawn, skingame, After the Dark och Eyes Only Dossier)Dark Angel-affischEyes Only SkärmsläckareFunderar på att skaffa fler affischer, samt de amerikanska utgåvorna av serien (med alternativa kameravinklar, Audio commentary, bortklipta scener, tabbar och en hel massa annat)... Men om du tror att jag är galen, så kolla in forumet på Darkangelfan.com. Där finns folk som har tatuerat in streckkoder i nacken på sig, köpt spelen, trots att dom saknar konsolerna, köpt originalmanusen till flera avsnitt och allt möjligt dylikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men om du tror att jag är galen, så kolla in forumet på Darkangelfan.com. Där finns folk som har tatuerat in streckkoder i nacken på sig, köpt spelen, trots att dom saknar konsolerna, köpt originalmanusen till flera avsnitt och allt möjligt dylikt... Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Haha Jo, exakt. Det är skitmånga som funderar på att skaffa streckkoder, men själv är jag vagt intresserad av det. Skulle va lite geekigt... men å andra sidan skulle det vara en lite annorlunda tattuering, i och med att alla andra ska envisas med skorpioner, rosor och tribals... Tror dock jag tar en tribal kring armen istället... Men jag kan säga att jag, trots att jag HATAR att läsa, klarade av att läsa igenom Skin Game och After the Dark på tre dagar (och böckerna är på över 250 sidor vardera PÅ ENGELSKA). Nån annan som har nåt att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tittar inte på det så mycket... Votade Usel bara för att jävlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Tittar inte på det så mycket... Votade Usel bara för att jävlas Do not screw with me or I'll... Errr... anyone got any ideas? Spana in pollen! DA verkar rätt omtyckt! Ni som givit bra betyg, kom o dela med er av era upplevelser! Redigerad 22 augusti, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Såg avsnitten i början men senn började dom sendast på andra tider då ja inte kunde titta så...men dom jag såg har jag för mig var bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jo, exakt. Det är skitmånga som funderar på att skaffa streckkoder, men själv är jag vagt intresserad av det. Skulle va lite geekigt... men å andra sidan skulle det vara en lite annorlunda tattuering, i och med att alla andra ska envisas med skorpioner, rosor och tribals... Tror dock jag tar en tribal kring armen istället... Men jag kan säga att jag, trots att jag HATAR att läsa, klarade av att läsa igenom Skin Game och After the Dark på tre dagar (och böckerna är på över 250 sidor vardera PÅ ENGELSKA). Nån annan som har nåt att säga? Jag ska ha en streckkod, men inte pga att de i Dark Angel har det. Hitman som mina tuffa släktingar i söder har gjort har en sådan söt liten tatuering och jag är frälst av deras underbar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (och böckerna är på över 250 sidor vardera PÅ ENGELSKA). Nån annan som har nåt att säga? Applåder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Applåder. Seriöst eller är du ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Seriöst eller är du ironisk? Förmodligen sarkastisk, Magad, 250 sidor på engelska. Går du i femman eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Förmodligen sarkastisk, Magad, 250 sidor på engelska. Går du i femman eller? Öh... 500 sidor engelsk text på tre dagar (dessutom pluggade jag programmering under samma period)! 250 sidor på engelska under obestämd tid är inget att snacka om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Öh... 500 sidor engelsk text på tre dagar (dessutom pluggade jag programmering under samma period)! 250 sidor på engelska under obestämd tid är inget att snacka om... Och vad spelar det för roll att det är engelsk text? "Oh no, the big ole' angry brit's coming to take me away, wääh".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Och vad spelar det för roll att det är engelsk text? "Oh no, the big ole' angry brit's coming to take me away, wääh".. ??? Det har inget me nånting o göra för mig...(MVG i engelska sen i 7:an, utan att plugga ett dugg någonsin). Men många andra behöver typ en månad för att läsa 100 sidor engelsk text. Och så är jag vanligtvis ingen bokmal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 ??? Det har inget me nånting o göra för mig...(MVG i engelska sen i 7:an, utan att plugga ett dugg någonsin). Men många andra behöver typ en månad för att läsa 100 sidor engelsk text. Och så är jag vanligtvis ingen bokmal! Och varför verkar du så himla stolt över det om du har så lätt för det då? "My granny says it's pathetic".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Och varför verkar du så himla stolt över det om du har så lätt för det då? "My granny says it's pathetic".. För att det var 500 sidor på tre dar. Och jag HATAR att läsa! Dessutom ska man vara extra stolt om det gick lätt för en att göra något som få överhuvudtaget andra klarar av. Att inte vara stolt över att man är överlägsen är som att typ... Lance Armstrong med lätthet vann en tävling men sen säger "Fy FAAAN vad dåligt. Bara tre sekunder bättre än personbästa!" Redigerad 23 augusti, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 För att det var 500 sidor på tre dar. Och jag HATAR att läsa! Fortfarande.. "My wolf's cat say's you're pushing it.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Fortfarande.. "My wolf's cat say's you're pushing it.." As much as I'm willing to crush you like a bug with my supperiority, I just don't have any time for a pissing contest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Actually i'm not the one who's pissing here. And you really think that you're superior.. Magad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Uhm... darkjak, lägg ner skrytet. Femhundra sidor på tre dagar är ingenting, om du så skulle ha spenderat tiden emellan läsningarna med att slå Tourettes Guy i ölhävartävlingar. Att du sedan inte kan stava "superiority" får en ju även att tvivla på dina engelskakunskaper. Let's go back on topic, shall we? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Let's go back on topic, shall we? Fo' sure, man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts