Jump to content

Dark Angel-tråden


darkjak
 Share

Hur bra tycker du att Dark Angel är?  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Några andra som faktiskt GILLAR Dark Angel och vill säga nåt?

Typ nån bra sida eller nåt?

Själv kan jag berätta om min lilla Dark Angel samling...

  • Första Europeiska utgåvan av Dark Angel Sesong 1 (där sesongen ligger i två boxar för 500:- styck)
  • Andra Europeiska utgåvan av DA s2 (där hela sesongen kommer i en box, även den för 500:-)
  • Alla DA-böcker (Before the dawn, skingame, After the Dark och Eyes Only Dossier)
  • Dark Angel-affisch
  • Eyes Only Skärmsläckare

Funderar på att skaffa fler affischer, samt de amerikanska utgåvorna av serien (med alternativa kameravinklar, Audio commentary, bortklipta scener, tabbar och en hel massa annat)...

Men om du tror att jag är galen, så kolla in forumet på Darkangelfan.com. Där finns folk som har tatuerat in streckkoder i nacken på sig, köpt spelen, trots att dom saknar konsolerna, köpt originalmanusen till flera avsnitt och allt möjligt dylikt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha :):D

Jo, exakt.

Det är skitmånga som funderar på att skaffa streckkoder, men själv är jag vagt intresserad av det. Skulle va lite geekigt... men å andra sidan skulle det vara en lite annorlunda tattuering, i och med att alla andra ska envisas med skorpioner, rosor och tribals...

Tror dock jag tar en tribal kring armen istället...

Men jag kan säga att jag, trots att jag HATAR att läsa, klarade av att läsa igenom Skin Game och After the Dark på tre dagar (och böckerna är på över 250 sidor vardera PÅ ENGELSKA).

Nån annan som har nåt att säga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, exakt.

Det är skitmånga som funderar på att skaffa streckkoder, men själv är jag vagt intresserad av det. Skulle va lite geekigt... men å andra sidan skulle det vara en lite annorlunda tattuering, i och med att alla andra ska envisas med skorpioner, rosor och tribals...

Tror dock jag tar en tribal kring armen istället...

Men jag kan säga att jag, trots att jag HATAR att läsa, klarade av att läsa igenom Skin Game och After the Dark på tre dagar (och böckerna är på över 250 sidor vardera PÅ ENGELSKA).

Nån annan som har nåt att säga?

Jag ska ha en streckkod, men inte pga att de i Dark Angel har det. Hitman som mina tuffa släktingar i söder har gjort har en sådan söt liten tatuering och jag är frälst av deras underbar spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad spelar det för roll att det är engelsk text? "Oh no, the big ole' angry brit's coming to take me away, wääh"..

???

Det har inget me nånting o göra för mig...(MVG i engelska sen i 7:an, utan att plugga ett dugg någonsin).

Men många andra behöver typ en månad för att läsa 100 sidor engelsk text.

Och så är jag vanligtvis ingen bokmal!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

???

Det har inget me nånting o göra för mig...(MVG i engelska sen i 7:an, utan att plugga ett dugg någonsin).

Men många andra behöver typ en månad för att läsa 100 sidor engelsk text.

Och så är jag vanligtvis ingen bokmal!

Och varför verkar du så himla stolt över det om du har så lätt för det då? "My granny says it's pathetic"..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför verkar du så himla stolt över det om du har så lätt för det då? "My granny says it's pathetic"..

För att det var 500 sidor på tre dar.

Och jag HATAR att läsa!

Dessutom ska man vara extra stolt om det gick lätt för en att göra något som få överhuvudtaget andra klarar av.

Att inte vara stolt över att man är överlägsen är som att typ... Lance Armstrong med lätthet vann en tävling men sen säger "Fy FAAAN vad dåligt. Bara tre sekunder bättre än personbästa!"

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm... darkjak, lägg ner skrytet. Femhundra sidor på tre dagar är ingenting, om du så skulle ha spenderat tiden emellan läsningarna med att slå Tourettes Guy i ölhävartävlingar. Att du sedan inte kan stava "superiority" får en ju även att tvivla på dina engelskakunskaper.

Let's go back on topic, shall we?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...