Peskele Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 NO om jag vill ha något med koffein i eller annat uppigande köper jag dextrosol eller dricker cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nä, men jag borde börja, är rätt seg på mornarna. (stavning wtf?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vote: Kaffe utan mjölk och socker. Räddningen på alla LAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag dricker mitt kaffe svart jag. Godast då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag röstade på "Kaffe med mjölk och socker" Men det ska det vara mer mjölk än kaffe för det ska gå och dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 .fanns nyss en sån här poll Hmmm... okej måste ha missat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nej, blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nä, men jag borde börja, är rätt seg på mornarna. (stavning wtf?) Hehe ja det är en perfekt start på dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dricker inget rävgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dricker inte kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Har börjat dricka kaffe någon enstaka gång nu, fast det är odrickbart utan både mjölk och socker. Fast jag brukar föredra att göra en Caffe Latte (brukar bli med kardemumma och kanel, riktigt gott) så jag röstar på det. Vote: Caffe Latte Redigerad 19 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Ja jag dricker kaffe med mjölk och socker. Jag har däremot fortfarande aldrig smakat jolt! #¤"&% måste få bort det ur huvudet! Måste sticka till lappland och smaka denna omtalde dryck! Redigerad 20 augusti, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej usch, föredrar red bull. Jolt cola smakar ett halvår gammal mjölk med tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Cappuccino skulle väl gå att dricka, finns vissa goda kaffedrycker förutom dessa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det smakar inte typ rävgift det smakar ren rävgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mm när vi fikar hemma dricker jag alltid kaffe med mjölk i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Utan kaffe så skulle världen stå stilla Dricker mest svart kaffe då tillfälle ges... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Finns inget bättre än Cappuccino! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hata kaffe... Drick TE med socker och mycket mjölk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts