Invictus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Själv brukar jag ta en kopp kaffe då och då, men utan mjölk och socker för då blir det blir så sliskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vote: Kaffe med både mjölk och socker offtast, men ibland bara mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tycker bäst om Cappuchino, men dricker mest kaffe med både mjölk och socker. Fast godast av alla alternativen är Jolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hatar kaffe Hur ofta ja en försöker dricka de så tycker jag det e lika äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har försökt att klämma ner en kopp, med väldigt mycket socker i. Men det smakade skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nope, jag dricker inte kaffe. Har testat dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det går ner... svart eller med socker/mjölk. spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dricker inte rävgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har längtat efter en sån här tråd . dricker 4 koppar om dan, utan socker och mjölk, håller med om att det smakar "sliskigt" med socker å mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vote: No Är bara beroendeframkallande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag dricker kaffe på sätt och vis, allså jag dricker inte kaffe men jag dricker endå kaffe om man säger så, jag drciker cola som innehåller koffien vilket kaffe också gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kaffe med mjölk och socker går väl ner. Dricker på morgonen ibland, inte alltid dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dricker kaffe ibland.. vote: jölt cööööla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag dricker kaffe på sätt och vis, allså jag dricker inte kaffe men jag dricker endå kaffe om man säger så, jag drciker cola som innehåller koffien vilket kaffe också gör. Jag äter choklad som innehåller socker därför dricker jag cola, för det innehåller också socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kaffe kan vara gott som smaksättning i glass och desserter m.m men att dricka rent kaffe, nej fy fanken. Dricker hellre en Jolt om jag måste hålla mig vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag äter choklad som innehåller socker därför dricker jag cola, för det innehåller också socker. Bra gämförelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag äter choklad som innehåller socker därför dricker jag cola, för det innehåller också socker. HAHA dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 .fanns nyss en sån här poll vote: Nej, Usch smakar typ Rävgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Bara latte, allt annat smakar Pekka. Eller ja, kaffe med massa mjölk och socker går väl ner, men det är typ samma sak som latte. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Röstade Kaffe Latte men helst dricker jag "Mint Mocha Chip Frappuccino" eller "Caramel Coffee Frappuccino". Starbucks såklart =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts