Space Hunter2001 Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 tänkte fråga om man kan koppla tagent bordet och musen till ps2an och använda dom istället för kontrollen på gta 3 vore bra så man kan sikta med alla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 nepp går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 hmm synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det går visst! med "USB" portat till mus och tangentbord! de e ju bra om man har det till datorn så är det bara att bytta....annars e dom skit dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 hmm testade med med min Microsoft Optical Mouse och med mitt Microsoft Office Keyboard Men dom reagera inte när jag tänkte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts