BroDD Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Bart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Bleeding Gums Murphy, no doubt. EDIT: Blä, trodde man skulle skriva vilken karaktär man själv tyckte var likast en själv. Pfft, I remain a rebel without a cause. Redigerad 20 augusti, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är mest lik sjökaptenen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Man kan ju bli Sideshow-Bob och Barney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Blev Lisa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Blev Marge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Bah, blev sideshow bob. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Bah, blev sideshow bob. :F Det är ju Kelsey Grammer, Frasier är så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har en lärare som är så jävla lik Mr.Burns kan kanske fixa en bild på han =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har en lärare som är så jävla lik Mr.Burns kan kanske fixa en bild på han =P haha snälla gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Jag blev Marge. Hihi. Edit : Föresten, om vi ska snacka om snubbar som är lika simpsons-karaktärer så vet jag två. Dom här två går i min tyskagrupp i skolan. Han närmast kameran är så jävla lik Mr. Burns, och han brevid är aslik Smithers. Redigerad 20 augusti, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mr. Burns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Burns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag blev Marge. Hihi. Edit : Föresten, om vi ska snacka om snubbar som är lika simpsons-karaktärer så vet jag två. Dom här två går i min tyskagrupp i skolan. Han närmast kameran är så jävla lik Mr. Burns, och han brevid är aslik Smithers. "Smithers" ser ju halvt... Stadig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lisa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Marge.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Marge for teh win! Redigerad 21 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Marge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Sideshow bob han är också grymast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts