HOWHOW Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Edna Krabappel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Blev marge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Blev Marge jag också. Är faktist nöjd över det, eftersom hon måste ju vara den klokaste karaktären i Simpsons. Redigerad 19 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 "You are Krusty the Clown" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Blev Marge jag också. Är faktist nöjd över det, eftersom hon måste ju vara den klokaste karaktären i Simpsons. Lisa är ju helt klart smartast. LISA FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 You are Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lisa Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Blev Homer Simpson...Nice Welcome to internet my friend, how can I help you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Edna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Greedy är girig, alltså... Man vägrar släppa nåt ifrån en? Vägrar betala för nån annan? Eller nåt sånt. Snål skulle jag kalla det. Tack för svaret Ven nån vad Affectionate betyder? Redigerad 19 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tack för svaret Ven nån vad Affectionate betyder? Hängiven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hängiven. Tack för svaret. "You are Lisa Simpson" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dr Julius Hibbert. Euhehehe (Skrattar, ja ni vet hur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Dr. Hibbert! Oh YEAH! Rock ON! Get DOWN! Take THAT! (Underestimated emphasising) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Marge Simpson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Dr. Hibbert.. Tog att jag inte gillade barn *Chuckle* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 När jag testade första gången så fick jag Krusty sen när jag tryckte "Who am I?" igen (med samma svar som förra gången) blev jag Vaktmästaren Willy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mage simpson :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Burns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts