Egget91 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hej alla När jag spelar Counter Strike Source så kan jag inte få fram serverlistan Det står nånting att serverlistan inte kan hittas och nånting om master game Nån som vet vad felet är? Ni kan också tipsa om en sida där det fins lösningar på problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Händer på 1.6 ibland också, men inte hänt på länge för mig, brukar fixa sig bara jag stängde serverlistan och öppnade den igen. Annars kan du ju testa att starta om steam. Får du inte upp några servrar ändå är det dags att kolla dina filter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Händer på 1.6 ibland också, men inte hänt på länge för mig, brukar fixa sig bara jag stängde serverlistan och öppnade den igen. Annars kan du ju testa att starta om steam. Får du inte upp några servrar ändå är det dags att kolla dina filter. Allt det har jag gjort Funkade inte igår heller Redigerad 19 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nu ska jag säga en onödig ska ...... Fel forum. borde vara i counter-strike topicen!!! det var första gången jag sa: fel forum . oooh vilken lättnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det funkar nu Jag behövde bara ändra säkerheten på brandväggen från Hög till normal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Nu ska jag säga en onödig ska ...... Fel forum. borde vara i counter-strike topicen!!! det var första gången jag sa: fel forum . oooh vilken lättnad Vadå fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vadå fel forum? FEL FORUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 FEL FORUM Ehehe Det finns en klistrad CS Tråd!!! ehhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ehehe Det finns en klistrad CS Tråd!!! ehhe Men lol det är ju inte fel forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts