gta_mannen3 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hur får man det andra keycardet till ett updrag för triaden... jag vet att man måste få det av en flickvän men vilken flickvän... nån som vet var snälla och peka ut var hon bor på en karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hur får man det andra keycardet till ett updrag för triaden... jag vet att man måste få det av en flickvän men vilken flickvän... nån som vet var snälla och peka ut var hon bor på en karta.. Du ska dejta Millie som du träffar på uppdraget "Key to her heart" Du ska ha 25% på henne för att få Kortet. Elelr så dödar du henne, gjorde jag Och du får kortet fast du dödar henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_mannen3 Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 3e det inte 2 keycard man ska ha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 3e det inte 2 keycard man ska ha?? Nej det är endast 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Man behöver bara ett keycard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Man behöver bara ett keycard. Var det inte precis det jag sade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts