MAFIA_KING Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 När jag använder water level customizer så funkar det ju inte..ska jag lägga det någonstans för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Nope. Eller det beror på... Buggar det eller funkar det inte överhuvudtaget? Det ska bara vara att starta .exe filen, starta spelet, tabba ner, och skriva in vilken vattennivå man vill ha(borde funka med att skriva innan man börjar spelet också). Btw, det finns en bugg, om du sätter hög vattennivå, och inte sätter till default, och öppnar ett nytt spel, så springer du runt under vattnet och alla andra NPC:s också(utan andningsmätaren, kan nog vara andvändbart om man ska leta efter ostron). Glöm inte att trycka på "default settings" eller vad knappen hette, för om du stänger ner .exe filen utan att ha tryckt på knappen så kommer inte vattennivån att ändras, utan det stannar på den vattennivå du senaste hade inställd. Hjälper inte heller om du tar bort .exe filen, för jag tror .exe-filen editerar en fil nånstans bland GTASA-filerna, inte att .exe gör jobbet helt själv. Redigerad 19 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det funkade med att starta nytt spel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts