jaeger Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kom inte och säg att det räcker med en tråd, eftersom jag vet att det inte är lika många som kollar allmänt gta snack så tänkte jag att jag provar här.. Igår så kraschade mitt gta san andreas när jag försökte starta det, jag avsinstallerade, installerade om, men GTA3.img filen har inte ändrats så alla mina moddar som jag gjort är kvar, således så startar inte San Andreas, Hur ska jag göra för att fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det kanske är någon mod som fuckar spelet? Avinstallera, ta bort SA-mappen och installera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det kanske är någon mod som fuckar spelet? Avinstallera, ta bort SA-mappen och installera igen. Har prövat det massor av gånger. Men jag kan väl göra om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Avinstallera.Ta bort mappen och alla andra filer som kan tillhöra spelet (modifikationer, skins etc).Starta om datorn för att få bort diverse fragment och regkoder som ligger kvar.Installera spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts