Playstationman Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag undrar om det finns någon fin bil med turbo, cab och bak eller 4 hjulsdrift!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Vadå, menar du att du ska köpa en eller? Cab:ar med turbo och bakhjulsdrift finns det många av Redigerad 19 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 4 hjulsdrift är svårt i en vanlig bil. Off road bilar har fördetmesta, turbo lägger man i själv och för cab så köp en bil med cab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Turbokonventera en vanlig bil är inget medelsvennson gör. men är du ute efter en billig cabb tycker jag du ska ta en titt på gamla 3-serien (mitten av 80-talet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Köp en subaru impreza wrx sti lite dyr kanske kanske en volvo 240 turbo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Född: 7 May 1990 Mjeh? Ska du ha en bil när du är 15? Förstår inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Haha, knäpp tråd. Klart det finns bilar med de funktionerna, men undrar du om någon här säljer eller om vi har några tips? Förklaringen blev ju lite funky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag undrar om det finns någon fin bil med turbo, cab och bak eller 4 hjulsdrift!! Köp en evo 8 och en vinkelslip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 4 hjulsdrift är svårt i en vanlig bil. Off road bilar har fördetmesta, turbo lägger man i själv och för cab så köp en bil med cab. Kan, du förklara det igen sen jag fattar inget, av detdär BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 [O][T],Aug 19 2005, 14:58] Kan, du förklara det igen sen jag fattar inget, av detdär BOT Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Orka. Då agerar jag tolk "4 hjulsdrift är svårt i en vanlig bil. Off road bilar har fördetmesta, turbo lägger man i själv och för cab så köp en bil med cab." 4 Hjulsdrift är svårt att få tag i en vanlig bil, offroad-bilar har det för det mesta. Turbo lägger man i själv. (Finns ju för fan bilar med turbo från början ) Ska man ha cab, så köper man en bil som är cabbad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 .sen beror det ju på vad trådskaparen ska göra med bilen oxå.. ska han mestadels cruisa runt i stan så är ju 4-hjulsdrift inget att ha... 4-hjulsdrift är iofs rätt onödigt i 99% av fallen... drar mer soppa och kostar mer arbete/pengar att hålla det i ordning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Mjeh? Ska du ha en bil när du är 15? Förstår inte riktigt.. Vad säger att man ska börja övningsköra när man är 16 då?? Tycker faktiskt bättre om bakhjuls drift än 4 hjuls drift!! Men kan någon ge förslag på en bil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Köp dig en RX7'a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Då agerar jag tolk "4 hjulsdrift är svårt i en vanlig bil. Off road bilar har fördetmesta, turbo lägger man i själv och för cab så köp en bil med cab." 4 Hjulsdrift är svårt att få tag i en vanlig bil, offroad-bilar har det för det mesta. Turbo lägger man i själv. (Finns ju för fan bilar med turbo från början ) Ska man ha cab, så köper man en bil som är cabbad.. Ja det har du rätt i med att visa bilar har turbo. Jag brukar inte tänka om de nya bilarna. Bryr mig mest om klassiker, nya snabba och dyra. Glömde också att jag gillar tunade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Mjeh? Ska du ha en bil när du är 15? Förstår inte riktigt.. Vad säger att man ska börja övningsköra när man är 16 då?? Tycker faktiskt bättre om bakhjuls drift än 4 hjuls drift!! Men kan någon ge förslag på en bil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Willys jeep är en Cabriolet med fyrhjulsdrift... Dock rätt ovanlig i Sverige. En annan sjyst bil du bör se på (som jag själv tänker köpa), är Honda Prelude (både 80-tal o 90-tals modellerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Köp en Audi TT Quattro Cab BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Bättre och övningsköra i föräldrarnas bil. De måste ju känna bilen man ska köra. Du kan ju tex inte långa grannens bil och övningsköra i utan att dina föräldrar kört den. De måste ju veta hur just den bilen funkar. Alla bilar funkar ju olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det självklara köpet ,om man ska köpa en begangnad första bil är HONDA Crx typ 87 inte 86 årsmodell. Kostar inte mycket , snabb som F*N om man tänker på vad den kostar (ca 20.000) 0-100 7,4 sek eller något på 7 sek iaf Den har bara 128 hästar och visst låter det lite, men när du har gasen i botten så känns det INTE som en 128 hästars. framhjuldriven inte cab inte turbo men ändå en av dom bästa bilar enligt mig Det är möjligt att man kan köpa en med taklucka!!! och det är nästan som en Cab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts