Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Finns det nåt sätt att avbryta ett FE uppdrag, typ om man vill prova ett annat uppdrag men inte har klarat det man är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Finns det nåt sätt att avbryta ett FE uppdrag, typ om man vill prova ett annat uppdrag men inte har klarat det man är på. Det är bara att köra till ett annat uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det är bara att köra till ett annat uppdrag. Hmm, men jag är på den där "speed" saken. men vill till gangster killing saken i WQ. men när jag snackar med gubben där så händer inget, jag är alltså fortfarande i "speed" uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hmm, men jag är på den där "speed" saken. men vill till gangster killing saken i WQ. men när jag snackar med gubben där så händer inget, jag är alltså fortfarande i "speed" uppdraget. Är det Speedy Gonzales eller Speed explocive truck?? Säg vilken det är så hjälper jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hmm, men jag är på den där "speed" saken. men vill till gangster killing saken i WQ. men när jag snackar med gubben där så händer inget, jag är alltså fortfarande i "speed" uppdraget. Speedy Gonzales? Det är väldigt enkelt, åk bara runt kvarteret så att du hamnar framför gubben, sedan behöver du bara köra över honom medan han springer emot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Jag menade den där då man måste köra en truck högre än 34 mph. avsluta och spara igår, men nu när jag startar så verkar det fortfarande som att uppdraget pågår, kan inte välja nåt annat, men när jag far till den där gubben så är trucken borta. och man kan inte snacka med gubben. sen om man misslyckas med det uppdraget så kommer man ju till retry eller main menu, men tar man retry så kommer man ju direkt in i uppdraget igen, går som bara runt. Ska man kanske prova att starta om FE alltså inte ladda en FE save, men måste jag göra om uppdragen jag redan klarat då? Redigerad 19 augusti, 2005 av Brian_Griffin_Te_Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Du kan spela om hela FRE från början om du vill men då måste du göra ALLA uppdragen igen, även dom som du redan har klarat. Förr eller senare kommer du ändå behöva göra det uppdraget för att klara spelet helt (jag antar att du vill det) och då är det väl bättre att du försöker klara det nu? Det är faktiskt inte så svårt. På kartan som _otto_ postade i den här tråden är den bästa vägen för uppdraget markerad. Följ bara de gröna pilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Du kan spela om hela FRE från början om du vill men då måste du göra ALLA uppdragen igen, även dom som du redan har klarat. Förr eller senare kommer du ändå behöva göra det uppdraget för att klara spelet helt (jag antar att du vill det) och då är det väl bättre att du försöker klara det nu? Det är faktiskt inte så svårt. På kartan som _otto_ postade i den här tråden är den bästa vägen för uppdraget markerad. Följ bara de gröna pilarna! Jag kom på att efter varje uppdrag så kan jag fara hem och spara och då behöve jag bara ladda home saven när jag vill bryta ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts