Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vet någon vart man kan få tag på bra, helst svenska guider till detta... Program? http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Grunder: WebDesignskolan. Mer: Google, böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Grunder: WebDesignskolan. Mer: Google, böcker. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Alt man kan göra i programet e ganska lätt att lista ut själv det e alla special grejer (javascript,php, m.m.) som man får söka på google efter och sen köra in kod vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Gå ner till biblioteket och låna dig någon bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Varför använda en WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get)? Jag har själv använt Dreamweaver ett tag, och nu har jag märkt vilket onödigt program det är! Tanka ner notepad++ istället! WYSIWYG-editorer skriver ut så mycket onödig kod, och om du ska lägga sidan på ett webhotell så kommer det dra en satans massa bandbredd! Och om du ska göra en seriös sida så rekommenderar jag dig att lära dig PHP, och sitter och göra designen i en fil, design.php, och sen gör du sidorna för sig i egna filer! Detta gör att du bara har designen i en fil och slipper den i alla andra! Det är ett bra sätt att spara kod, bandbredd och utrymme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts