fatboy1 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Har kommit dit då man måste lära sig flyga och har gjort de första där man ska lyfta och de andra å man ska landa och klarat det 100%, men sen det tredje man kan göra står det ju ingen award eller nå sånt, hur ska man gå vidare och hur många måste man klara? svårt att förklara märker ja Kom på en bättre sak, om de e någon som e kung på flyga kan ju han göra de till ja =) GTASAsf8.b Redigerad 18 augusti, 2005 av fatboy1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 http://www.gtasanandreas.net/schools/flight.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fatboy1 Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ok nu har jag klarat uppdraget där man ska flyga runt i en bana men det efter är ju fan omöjligt att hinna på 95sekunder, hur ska man bära sig åt, hatar flyg uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det är inte alls omöjligt! Svårt kanske men då är det bara att ÖVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är inte alls omöjligt! Svårt kanske men då är det bara att ÖVA! Håller med på 99% av 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tur att jag aldrig gjorde detta... jag ser att det är "piss in the ass" kanske du ska fuska dig fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fuska inte! Många har fastnat där, inklusive mig (både på PC och PS2) men öva så går det snart. Övning ger färdighet. Dessutom behöver du flygkunskaperna för att klara en del uppdrag senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts