gizmo91 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tjena jag tänkte starta en clan på cs 1.6 och undrar om nån vill vara med. Behöver hjälp med att recruita nya medlemmar och komma på ett namn. Skicka ett pm till mig om ni är intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Inte intresserad. Redigerad 19 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tjena jag tänkte starta en clan på cs 1.6 och undrar om nån vill vara med. Behöver hjälp med att recruita nya medlemmar och komma på ett namn. Skicka ett pm till mig om ni är intresserade. Lägg in på cs topicen istället. E inte interesserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag kanske e intresserad. om du inte e n00b^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Det heter är inte e! Ontopic: Inte intresserad.. Namn: Skolbarn med atomatvapen edit: Använd den klistrade tråden Redigerad 19 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Skriv i CS-topicen som alla andra och dra inte åt dig all uppmärksamhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Skriv i CS-topicen som alla andra och dra inte åt dig all uppmärksamhet! Låter ändå så där lagom dåligt att ingen vill vara med. Vad gör man egentligen i en "public-klan"? Gör man bara nån random-hemsida i freewebs för att sedan nicka typ [-_`-TBF-`_-] - FR4GM4573R. på fy_pool_day ? *ser undrande ut.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Låter ändå så där lagom dåligt att ingen vill vara med. Vad gör man egentligen i en "public-klan"? Gör man bara nån random-hemsida i freewebs för att sedan nicka typ [-_`-TBF-`_-] - FR4GM4573R. på fy_pool_day ? *ser undrande ut.* Skulle gärna kunna tänka mig att vara med om jag hade CS 1.6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 En CS-klan på ett GTAforum med 12 åringar som elitstyrkan. W2G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 En CS-klan på ett GTAforum med 12 åringar som elitstyrkan. W2G. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 =Super Cells= Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vore väl kul att bara smålira i en clan då&då....Men min nya dator kommer nästa helg så först då kan jag vara med...Denna dator är fucked up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Pm:a dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag är intresserad, det var ju nån annan som gjorde en likadan topic, och jag gick med i hans clan, men inte fan har jag hört nått från han eller Så ja jag är väldigt intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Det heter är inte e! Jasså? Det heter inte din moder, det heter din MAMMA! Redigerad 20 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jasså? Det heter inte din moder, det heter din MAMMA! Varför skriva en så jävla dum sak? Om du ska käfta emot så kan du väll åtminstonde säga något intelligent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Varför skriva en så jävla dum sak? Om du ska käfta emot så kan du väll åtminstonde säga något intelligent. Bah, alla dessa 92:or som går runt och säger: Nä, men din mamma är. Det var bättre förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Bah, alla dessa 92:or som går runt och säger: Nä, men din mamma är. Det var bättre förr Har jag någonsin sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har jag någonsin sagt det? Jag pratar om Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Det är viktigt att alla som vill vara med addar mig på msn don-anton@hotmail.com EDIT:Vi behöver bara tre till för slippy vill nog ej vara med tror jag Redigerad 21 augusti, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts