Wizzo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 På "bilder" på sidan finns det bilder på ovanligt stylade bilar. Jag menar inte bara bytta färger utan flera olika färger så de liknar sportbilar. Och det enda stället jag vet där man kan göra ens liknande sådana saker är på 1:a ön. Nästan vid Cjs hus. Men på detta stället kan man endast styla ett par olika sorters bilar. Tex vodoo och liknande. Skulle någon vänlig själ vara vänlig att hjälpa mig hitta detta "sportbils" stylings ställe. Eller hur man får det. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 På "bilder" på sidan finns det bilder på ovanligt stylade bilar. Jag menar inte bara bytta färger utan flera olika färger så de liknar sportbilar. Och det enda stället jag vet där man kan göra ens liknande sådana saker är på 1:a ön. Nästan vid Cjs hus. Men på detta stället kan man endast styla ett par olika sorters bilar. Tex vodoo och liknande. Skulle någon vänlig själ vara vänlig att hjälpa mig hitta detta "sportbils" stylings ställe. Eller hur man får det. Tack på förhand. Hm...du menar hog Wheel Arch Angels, du får tillgång till det garaget efterdu klarat bil skolan i San fierro + nåt uppdrag där. Annars finns ju transfender som man stylar typ..alla bilar, finns i vinewood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja jag kan ju inte säga nått annat: KOLLA HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts