Meller Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag och mina kompisar som brukar göra filmer har gjort lite Jackassgrejer. En grej var när jag och min kompis satt i en soptunna och blev runtputta. Otroligt läskigt. Gjorde väldigt ont att bli inkörd i väggen också. Här är nått kickbike-stunt-in-i-buske som jag gjorde. Hatar när folk ska leka jackass cky osv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kopior suger, men jackass och cky är bra...viva la bam känns så uppgjort... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Wildboys > * tbfh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Wildboys > * tbfh ? Wildboys the best, fucking hawsome? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 ? Wildboys the best, fucking hawsome? To be fucking honest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) 4 Sidor och ingen har insett att detta ligger i fel forum. Jo Jackass e riktigt kul o se på. Wildboyz är sådär. Redigerad 19 augusti, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 4 Sidor och igen har insett att detta ligger i fel forum. Jag har, men inte orkat klaga.. Jag kommer troligtvis låta extremt efter, men vadfan är cky? Är inte det ett band? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag har, men inte orkat klaga.. Jag kommer troligtvis låta extremt efter, men vadfan är cky? Är inte det ett band? Läs föregående sida! CKY = Camp Kill Yourself, är Jackass liknade, fast värre stunts, en del skating och andra små saker. CKY är även en rockgrupp, där Bams bror är trummis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Läs föregående sida! Fan också, läste förstaoch andra sidan för att få reda på vad det var, och när jag inte hittade något svar trodde jag att ingen svarat på det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fan också, läste förstaoch andra sidan för att få reda på vad det var, och när jag inte hittade något svar trodde jag att ingen svarat på det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Bara så du vet, så kan man fakea i stort sett allt. OnTopic: Jackass äger! Vad är det här CKY ni snackar om? Självklart men när man kollar så är det inte fake, Just watch it.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Angående att det är tråkigt när folk härmar kan jag hålla med om. Men vi hade tråkigt så vi bara filmade lite. Nu håller vi dock lite mer seriösare filmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Bästa personen är helt klart Knoxwille! Han verkar vara jävligt schysst och rolig! Han gör ju aldrig nått roligt eller extremt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Det ballaste i Jackass är nog när dom går runt och gör saker med människor... som exempel klär ut sig och skrämmer folk Finns många sånna "typ" stunt programmer.... 1. Jackass 8/10 2. WildBoys 4/10 3. Dirty Sanchez 5/10 4. Viva La Bam 7/10 Redigerad 20 augusti, 2005 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Det ballaste i Jackass är nog när dom går runt och gör saker med människor... som exempel klär ut sig och skrämmer folk Finns många sånna "typ" stunt programmer.... 1. Jackass 8/10 2. WildBoys 4/10 3. Dirty Sanchez 5/10 4. Viva La Bam 7/10 Mjeh.. Viva La Bam är inget stunt-program.. Mitt betyg på serierna då : Jackass 10/10 CKY 10/10 WildBoys 9/10 Dirty Sanchez 8/10 Redigerad 20 augusti, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Mjeh.. Viva La Bam är inget stunt-program.. Mitt betyg på serierna då : Jackass 9/10 CKY 9/10 WildBoys 8/10 Dirty Sanchez 8/10 Och jag? Jackass 10/10 - Klockren, originalet, våran stamfader, jag bugar! WildBoys 8/10 - Krokodiljakt och bajsbad! Dirty Sanchez 9/10 - Underbart! Skitnajs att kolla på när man vill se blod, och härlig accent! Viva La Bam 2/10 Dåligt värdelöst och skittråkigt! Uppgjort och tråkiga ideér, och så envisaas dom med att upprepa skiten i varenda jävla program, tråkiga människor och segt, SEGT! Bra musik ibland dock.. Redigerad 20 augusti, 2005 av vinnecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hmm CKY :9/10. Roliga stunts och sjuka sketcher och diverse annat roligt. Jackass : 10/10. Mer planerade stunts med proffisionella grejor. Roligt. Viva La Bam 8/10. Bam i all ära, rolig kille. Serien var dock bättre i början när det inte var lika uppgjort och fakat. Dirty Sanchez 0/10. Värdelösa härmare som inte är ett dugg roliga, enbart vidriga. Wildboys. 7/10. Knappt sett detta, men det jag har sett är ganska roligt. Jackass stil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hmm CKY :9/10. Roliga stunts och sjuka sketcher och diverse annat roligt. Jackass : 10/10. Mer planerade stunts med proffisionella grejor. Roligt. Viva La Bam 8/10. Bam i all ära, rolig kille. Serien var dock bättre i början när det inte var lika uppgjort och fakat. Dirty Sanchez 0/10. Värdelösa härmare som inte är ett dugg roliga, enbart vidriga. Wildboys. 7/10. Knappt sett detta, men det jag har sett är ganska roligt. Jackass stil. Har sett dom flesta Dirty Sanchez's avsnitten nu (Thank god for Bittorrent ) och dom är faktist inte riktigt wannabes. Deras sketcher är rätt annorlunda, som att släpa en på griptape med bart arsle, för att sedan hälla på vinäger och salt. Så enligt mig så gör Jackass och Dirty Sanchez helt olika sketcher. Tycker dock att Jackass är bättre, pågrund av att Dirty Sanchez är rätt svinigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 CKY: faktiskt aldrig sett Dirty Sanchez: 9/10. Vidrigt men jävligt skoj. Jackass: 9/10. Bra. Wildboys: 10/10. Favoriten av dessa, grymt skön humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sanchez-pojkarna är ändå bäst Skadeglädjen är den enda sanna glädjen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts