Jump to content

Jackass

syyyg
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förövrigt älskar jag CKY filmerna. Där var Bam som bäst.

Brandon Dicamillo är roligast av alla dock.

W0rd!

@ Vinnecool: Följer iofs inte direkt det men, i ett avsnitt skulle dom bli slagna med en hammare med taggar på, och redan innan dom började slå hade dom röda prickar på ryggen.. Mjeh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån här mer än jag som har Jackass The Movie : Collectors Edition på DVD?

Jävligt roligt extramatrial där, bland annat när Bam gör ett "Mustard Assault" på Rake Yohn.

Det vill säga, han springer upp bakom Rake och sprutar ner honom med senap.

Värt att nämna är att Rake hatar senap mer än allt i världen. Hur roligt som helst. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd!

@ Vinnecool: Följer iofs inte direkt det men, i ett avsnitt skulle dom bli slagna med en hammare med taggar på, och redan innan dom började slå hade dom röda prickar på ryggen.. Mjeh?

Mjeh mjeh, dom kanske plågat sig lite innan, döm inte grisen efter skiten på ryggen! Eller nåt!

Min favoritscen är när dom spikar en spik i huden mellan pekfingret och tummen, vi gjorde det i skolan för att slippa mattelektionen!

Desperat? Njae.. Kollat för mycket på teve? jao...

Går och lägger mig nu så jag inte spammar ner forumet. Godnatt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävligt roligt extramatrial där, bland annat när Bam gör ett "Mustard Assault" på Rake Yohn.

Värt att nämna är att Rake hatar senap mer än allt i världen. Hur roligt som helst. B)

Japp jag har den ^_^

Älskar Mustard scenen och "The Failed Ending" :(^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina kompisar som brukar göra filmer har gjort lite Jackassgrejer.

En grej var när jag och min kompis satt i en soptunna och blev runtputta. Otroligt läskigt. Gjorde väldigt ont att bli inkörd i väggen också.

Här är nått kickbike-stunt-in-i-buske som jag gjorde. B)

post-22-1124401299_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina kompisar som brukar göra filmer har gjort lite Jackassgrejer.

En grej var när jag och min kompis satt i en soptunna och blev runtputta. Otroligt läskigt. Gjorde väldigt ont att bli inkörd i väggen också.

Här är nått kickbike-stunt-in-i-buske som jag gjorde. :(

Runtputta? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag och en kompis satt i en soptunna och våra andra vänner putte runt oss. Såhär såg det ut.

Edit : Kan tillägga att smällen som uppstår en halv sekund efter denna bilden gjorde jävligt ont, särskilt om man satt med ryggen mot väggen den åker in i. B)

post-22-1124402421_thumb.jpg

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, är det inte då han blir väldigt lack och börjar sparka på hans Audi och grejer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem såg wildboyz igår? Steve-o fick damp när en lärare skulle visa de kamasutra lägen. Först gjorde de det på den andra killen men när läraren ville så fick Steve-o damp och ville lämna hela scenen.

Jao. Jag såg det :( Han visade några fina ställningar på den andra. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...