vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 @ Vinnecool: Dirty sanchez är wanna-be-Jackass + mycket fakeat + äckligt.. Dom får vara så mycket wannabe jackas som dom vill, dom är ändå bättre! Mycket fake? Inte vad jag sett! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Förövrigt älskar jag CKY filmerna. Där var Bam som bäst. Brandon Dicamillo är roligast av alla dock. W0rd! @ Vinnecool: Följer iofs inte direkt det men, i ett avsnitt skulle dom bli slagna med en hammare med taggar på, och redan innan dom började slå hade dom röda prickar på ryggen.. Mjeh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nån här mer än jag som har Jackass The Movie : Collectors Edition på DVD? Jävligt roligt extramatrial där, bland annat när Bam gör ett "Mustard Assault" på Rake Yohn. Det vill säga, han springer upp bakom Rake och sprutar ner honom med senap. Värt att nämna är att Rake hatar senap mer än allt i världen. Hur roligt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 W0rd! @ Vinnecool: Följer iofs inte direkt det men, i ett avsnitt skulle dom bli slagna med en hammare med taggar på, och redan innan dom började slå hade dom röda prickar på ryggen.. Mjeh? Mjeh mjeh, dom kanske plågat sig lite innan, döm inte grisen efter skiten på ryggen! Eller nåt! Min favoritscen är när dom spikar en spik i huden mellan pekfingret och tummen, vi gjorde det i skolan för att slippa mattelektionen! Desperat? Njae.. Kollat för mycket på teve? jao... Går och lägger mig nu så jag inte spammar ner forumet. Godnatt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jackass är råbra! Älskar de! CKY är också bra! Brandon äger! Jag lät en polare slå av en halvtjock gren i ryggen på mig efter vi hafft en helkväll med Jackass & CKY. De gjorde fruktansvärt ont Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nån här mer än jag som har Jackass The Movie : Collectors Edition på DVD? Jävligt roligt extramatrial där, bland annat när Bam gör ett "Mustard Assault" på Rake Yohn. Det vill säga, han springer upp bakom Rake och sprutar ner honom med senap. Värt att nämna är att Rake hatar senap mer än allt i världen. Hur roligt som helst. Japp jag har den Älskar Mustard scenen och "The Failed Ending" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 @ Vinnecool: Dirty sanchez är wanna-be-Jackass + mycket fakeat + äckligt.. Man kan inte fakea de grejer dem håller på med. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Man kan inte fakea de grejer dem håller på med. =/ Inte allt, men jag har sett någon sida där dom bevisar att en del av sakerna är fake.. Komer dock inte ihåg adressen Redigerad 18 augusti, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag och ina polare har gjort en jackassfilm som e på typ 40 min kanske ska lägga upp den här när vi bränt ner den på en cd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag och mina kompisar som brukar göra filmer har gjort lite Jackassgrejer. En grej var när jag och min kompis satt i en soptunna och blev runtputta. Otroligt läskigt. Gjorde väldigt ont att bli inkörd i väggen också. Här är nått kickbike-stunt-in-i-buske som jag gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag och mina kompisar som brukar göra filmer har gjort lite Jackassgrejer. En grej var när jag och min kompis satt i en soptunna och blev runtputta. Otroligt läskigt. Gjorde väldigt ont att bli inkörd i väggen också. Här är nått kickbike-stunt-in-i-buske som jag gjorde. Runtputta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Ja, jag och en kompis satt i en soptunna och våra andra vänner putte runt oss. Såhär såg det ut. Edit : Kan tillägga att smällen som uppstår en halv sekund efter denna bilden gjorde jävligt ont, särskilt om man satt med ryggen mot väggen den åker in i. Redigerad 18 augusti, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Do not try this @home . Jackass är väl bra eller endel saker dom gjorde var jävligt roligt men endel var ju bara löjligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tycker jackass är grymt dåligt! samma med wildboys, viva la bam är roligt och CKY filmerna är najs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nån här mer än jag som har Jackass The Movie : Collectors Edition på DVD? Jävligt roligt extramatrial där, bland annat när Bam gör ett "Mustard Assault" på Rake Yohn. Det vill säga, han springer upp bakom Rake och sprutar ner honom med senap. Värt att nämna är att Rake hatar senap mer än allt i världen. Hur roligt som helst. Ja, är det inte då han blir väldigt lack och börjar sparka på hans Audi och grejer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vem såg wildboyz igår? Steve-o fick damp när en lärare skulle visa de kamasutra lägen. Först gjorde de det på den andra killen men när läraren ville så fick Steve-o damp och ville lämna hela scenen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vem såg wildboyz igår? Steve-o fick damp när en lärare skulle visa de kamasutra lägen. Först gjorde de det på den andra killen men när läraren ville så fick Steve-o damp och ville lämna hela scenen. Jao. Jag såg det Han visade några fina ställningar på den andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Man kan inte fakea de grejer dem håller på med. =/ Bara så du vet, så kan man fakea i stort sett allt. OnTopic: Jackass äger! Vad är det här CKY ni snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad är det här CKY ni snackar om? CKY = Camp Kill Yourself, är Jackass liknade, fast värre stunts, en del skating och andra små saker. CKY är även en rockgrupp, där Bams bror är trummis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ja, är det inte då han blir väldigt lack och börjar sparka på hans Audi och grejer? Hahaha, det stämmer. Askul är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts