Jump to content

Jackass

syyyg
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med risk för att bli utfryst. Naa, tycker Jackass är bulla. Been there done that...

I början var de roliga nu gör de saker som man sett 1000 ggr innan. De chokerar knappast nån mer...!?

Da Ali G show är coolare i så fall. Bäst när han tar dit folk och driver med dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass är så himlabarnsligt :) Viva la bam for teh win :)

Jackass barnsligt? :o

Så du påstår att se några rika snobbar (Vilket dom blev av Jackass) göra saker som att såga sönder en H2a eller riva hus?

Jag påstår inte att Viva la Bam är tråkigt, men det är ju så himla uppgjort..

Ta t.ex det avsnittet när Mike Valley är med och dom startar krig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass barnsligt? :o

Så du påstår att se några rika snobbar (Vilket dom blev av Jackass) göra saker som att såga sönder en H2a eller riva hus?

Jag påstår inte att Viva la Bam är tråkigt, men det är ju så himla uppgjort..

Ta t.ex det avsnittet när Mike Valley är med och dom startar krig..

Men hur moget är det att dricka mjölk tills man spyr och göra illa sig med flit. Det är både barnsligt och dom måste ju ha någon personlighets störning som utsätter sig för sådana där dekadenta saker, btw låter jag som en moralkärring nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Ace där. Viva la Bam är riktigt jävla uppgjort.

Endel grejer är roliga, men nu tycker jag Bam har blivit lite över-pupulär. Han var bättre för när inte alla ville vara som honom. Nu säljer han Bam kläder och det springer runt massa Bam Wannabes överallt. Jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur moget är det att dricka mjölk tills man spyr och göra illa sig med flit. Det är både barnsligt och dom måste ju ha någon personlighets störning som utsätter sig för sådana där dekadenta saker, btw låter jag som en moralkärring nu :)

Det var ju det som var roligt, inte många som skulle få för sig att dricka mjölk tills man spyr, ännu mindre sända det på TV..

Sen spelade dom ju bara in tre stycken scener som gick ut på att spy, ägg, ägg-toddy och mjölk.. Och gjorde en hel del andra roliga stunts :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass och Viva la Bam är bra, men inte Wildboyz :)

Sen är ju CKY filmerna riktigt underhållande också...

:o

Viva la bam är riktigt fantastiskt otroligt skitdåligt värdelöst! Skön musik i vissa scener men annars, BAJS!

Och wildboys är fan nästan bättre än jackass!

Fast "los boyos" är skönast!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass var typ kul, nu tycker jag att Dirty Sanchez är mer underhållande.

Dirty Sanchez är så värdelöst.

Det dom gör är inte roligt att se på, dom är bara vidriga och sjuka.

Sen angående Wildboys har jag en fråga, av dom avsnitten jag sett så leker dom med djur. Är det det enda dom gör, eller vad gör dom mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass var typ kul, nu tycker jag att Dirty Sanchez är mer underhållande.

Viva La Bam är ganska roligt, även fast mycket är så upplagt att det är övertydligt så är det ändå kul *Whadd jik add ada jolikj hdhdra..* Haha.. =P

Wildboyz är ju så jäkla tråkigt..

Wildboys är så ÄG! Så jävla skönt när dom låser in sig i en bur full med myror och badar i elefantskit för att få bort dom!

Fast Dirty sanchez slår allt.

BTW måste jag hålla med om att bam var bättre innan alla jävla småkids började dyrka honom, då var han inte lika jävla säker på att allt han gör är "roligt och coolt" och ansträngde sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen angående Wildboys har jag en fråga, av dom avsnitten jag sett så leker dom med djur. Är det det enda dom gör, eller vad gör dom mer?

Dom leker med djur, blir bitna\stuckna\revna av djur.

Gör andra saker också iofs.. i ett avsnitt åkte dom till någon afrikansk stam och söp sig fulla på någon sprit dom hade där..

@ Vinnecool: Dirty sanchez är wanna-be-Jackass + mycket fakeat + äckligt..

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...