syyyg Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ere bara jag som tycker om Jackass.....Om inte så skriv vad ni vill om jackass här!!!! lägg in bilder videos mm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tycker dom är skitgrymma Gillat dom länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Dom är riktigt balla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) En del personer i jackass är bra.Steve O är helt klart sönast. diggar dock dirty sanchez mer edit: stava Redigerad 18 augusti, 2005 av MR_Lene Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jorå, ganska bra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jackass och Viva la Bam är bra, men inte Wildboyz Sen är ju CKY filmerna riktigt underhållande också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jackass the movie är rolig i vissa scener. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jackass är bra, men Viva La Bam är fortfarande bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jackass är min passion. Och för er som tröttnat på Jackass och vill se nått nytt, titta på Viva La Bam. Asrolig serie. Mycket är uppgjort, men det är väldigt underhållande endå. Förövrig tär Bam och Johhny Knoxville bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Föredrar CKY-filmerna.. Visst är Jackass också jäkligt underhållande.. Wildboyz likaså.. Viva la Bam är underhållande.. men mycket är fake.. tror jag.. @ Weener: Fan heller.. Dico och Vito är ju bäst Redigerad 18 augusti, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ahh jag älskar Jackass Favoriten e Johnny eller Steve O. Viva La Bam e oxå jäkligt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Föredrar CKY-filmerna.. Visst är Jackass också jäkligt underhållande.. Wildboyz likaså.. Viva la Bam är underhållande.. men mycket är fake.. tror jag.. @ Weener: Fan heller.. Dico och Vito är ju bäst Ja fan ja. Jag glömde Dico. Dico är nog den roligaste av dom alla. Han äger alla i Jackass. Men sinda "ÖHÖÖÖÖÖÖÖÖ" överallt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja fan ja. Jag glömde Dico. Dico är nog den roligaste av dom alla. Han äger alla i Jackass. Men sinda "ÖHÖÖÖÖÖÖÖÖ" överallt. Men det kom la först i Viva La Bam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har för mig att en kompis sa att dom inte gör mer jackass avsnitt är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Är ni dumma i huvet eller ? Wee-man är skönast när han sparkar sig själv i huvet på filmen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Bästa personen är helt klart Knoxwille! Han verkar vara jävligt schysst och rolig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har för mig att en kompis sa att dom inte gör mer jackass avsnitt är det sant? Ja.. Det var ett tag sen dom la ner serien.. Antagligen för att dom inte kom överens längre.. Eftersom både Viva La Bam och Wildboyz kom efter.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jackass suger. Vem fan tycker det är kul och se höga jävla knarkare spy upp i en kamera, småbarnshumor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det har jag aldrig sett. Snarare spyr de (de få tillfällerna detta sker) i hinkar och dylikt. Trodde det var mer Dirty Sanchez som var så där vidrigt och snuskigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Det har jag aldrig sett. Snarare spyr de (de få tillfällerna detta sker) i hinkar och dylikt. Trodde det var mer Dirty Sanchez som var så där vidrigt och snuskigt. Senast jag kollade så hade en snubbe stoppat upp en leksaksbil i sitt anus. Det sista jag gjorde var att garva, höll på att spy själv. En annan gång skulle dom käka råa ägg, gissa vad som hände. Edit: Ja Woozie är en riktig iaktagare Redigerad 18 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts