Azore Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Edit: Fast då får jag spela med tangentbordet och mus :'( Finns väl Gamepads som går att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Gillar Zelda skarpt. Kommer ihåg när man spelade det på sitt gamla N64. Kul som bara den! Det nya Zelda verkar bli bra. Skulle va kul att se en pcversion av spelet men det är väl bara att drömma om antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Finns det inte fungerande Game Cube Emulatorer till Dator? om jag inte minns fel så ska det finnas, isf så ska jag köpa spelet och sedan spela det på Dator Edit: Fast då får jag spela med tangentbordet och mus :'( Spela på Gamecube FFS!!! Den går att köpa till priset av ett vanligt spel nästan! Fattar inte varför vissa envisas med att EMULERA. Så ska man göra med riktigt gamla spel som inte går att köpa i nyskick, som har släppts till konsoler som inte går att köpa i nyskick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) En Gamecube kostar väl 600-700 spänn bara. Köp det (eller Revolution nästa år), det där spelet med alla Zelda-spel genom tiderna (kommer inte ihåg namnet ) och slipp spela med ett tangentbord. Redigerad 1 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 En Gamecube kostar väl 600-700 spänn bara. Köp det (eller Revolution nästa år), det där spelet med alla Zelda-spel genom tiderna (kommer inte ihåg namnet ) och slipp spela med ett tangentbord. Zelda Collectors edition. Det går nog inte att köpa i ordinarie handel... bara som begagnat i så fall. Det var typ ett erbjudande där alla som var med i diverse Nintendo klubbar fick det gratis (i sverige fick man betala frakten ). Dessutom kan man köpa Zelda:Master Quest som begagnat. Typ Zelda Ocarina of Time, plus en extraversion av samma spel fast med omgjorda dungeons o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 En väns vän hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts