the-copy Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Det är klart att det inte är olagligt om Rockstar lägger ut filen på en av sina hemsidor... kanske är laglgt ändå, bara för att dom har det på servern betde nte att det är lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kribbe Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) det flummiga är det att man kan flyga med granater Redigerad 25 oktober, 2003 av Kribbe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 lönt att dra upp en så gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 lönt att dra upp en så gammal tråd? hur många skriver här! de är skillnad i allmämt och dom, här finns bara 6 topicar här kan man ta upp gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag skulle vilja ha Gta london. Men jag har bara Gta 1 på PC Gta 2 på PS1 och Gta 3 och vice city på PS2. ÄR Gta london snyggt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 nej, och det var onödigt att dra upp en tråd som redan blivit uppdragen en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 GTA fan1: Om man tänker posta ett seriöst inlägg är det tillåtet att dra upp en gammal tråd, förutsatt att tråden inte är "helig". 88-Ball: GTA London är som GTA fast med ett nytt utseende, man har bara ändrat texturer, bilar, gubbar, gjort en ny bana och kodat 39 nya uppdrag. Om du gillade GTA1 kommer du antagligen gilla GTA London också men förvänta dig inte för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jahaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 jahaja Nödvändigt eller? du kunde väl skriva ett seriöpst inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Har för mig att jag läste nånstans på en sida , att de tyckte att Gta :London var tråkigare än gta1 . Iofs ser deträtt sant ut om man tittar på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 inte lagligt iaf, men det finns på kazaa asså.. nu kanske ja drar upp topicen igen men får man nämna kazaa här eller?? du kanske borde ta bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är medveten om att ajg drar upp tråden men det finns inte så många trådar i detta forum... Men för dem som inte vet så är GTA 1 (och London) lagligt sen en tid tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag är medveten om att ajg drar upp tråden men det finns inte så många trådar i detta forum... Men för dem som inte vet så är GTA 1 (och London) lagligt sen en tid tillbaka. Jo det har jag hört.! Rockstar la väl upp det på sin hemsida för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Vardå? På www.rockstargames.com/classics finns ju bara GTA1 och 2... Whaat!! Post nummer 1000! Haha, när jag skrev tråden om "100% på Vice City innan första uppdraget!" var det min 666:e post, och nu har jag gjort mer än 330 posts på tre månader... sjukt. Redigerad 10 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Nu drar jag upp tråden igen men jag tyckte det var onödigt att starta en ny tråd för en fråga och alla trådarna är gammla här. Vad är igentligfen skillnaden på 1961 och 1969? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_micke Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 heh själv har jag missat london över huvudtaget, får väl försöka leta fram någon vän som kanske har köpt det och låna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 har själv en utgåva av ett paket då man kunnde köpa gta1 och london i ett dubbelfodral, har även lyckats bevara instruktionsbok o kartong, jag är lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 http://www.ginza.se/index.aspx?utm_source=...amp;artnr=50227 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Vad är igentligfen skillnaden på 1961 och 1969? Framförallt är uppdragen svårare. Sen är bilar och andra texturer ändrade. Folk har t.ex. inte utsvängda byxor som i 1969. Några andra funktioner finns även, t.ex. armour för bilar ( ) Men London-banan är densamma, och 1961 har bara en bana. Ett litet påskägg är också cutscenen i slutet där man får se en av sina uppdragsgivare i 1969 som ung med Beatles-frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 http://www.ginza.se/index.aspx?utm_source=...amp;artnr=50227 Fanns det inte nåt trepacksbundle med GTA, GTA London och GTA2 för cirkus 120 spänn? Gtasajten hade det i sin webshop, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts