Visa Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Svar: Ja Fick vår första dator 1994. Hem pc från Volvo. En AST 166Mhz WOW på den tiden Jag va den som satt mest vid den. Byggde min egna någon gång under året 1998. En 1Ghz. Totalt 6000 spänn gick allt på. Hade fått punga ut med en 12-13000 för en liknande dator i affären. År 2002 fick mor o far en nya hem pc från Volvo. Siemens 2,6Ghz 2 månder senare uppgradera jag min till en 2,8Ghz. Numera trimmad till 3,0Ghz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej, en som alla har, men dock är det bara jag som använder den nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja, 3 snart fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja, har haft dator sen jag gick i 5. Fast haft lite olika genom åren orkar inte skriva nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Egentligen är det familjens men jag kan nästan räkna det som min eftersom min morsa endast är vid den någon gång i veckan och kollar Expressen och Aftonblaskan och min farsa endast använder den till att spela Kungen, fixa lite med deras konton på Föreningssparbanken ibland och att skriva mail någon enstaka gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har en egen dator ja. Och tur är väll det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja jag har egen burk. Har precis uppdaterat den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har haft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jepp, fast klart att man låter syskona använda den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Min, bara min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har väl alltid haft en egen dator.. så långt jag kan minnas. Första datorn fick jag då jag bode i tyskland. Jag var 5-6 år och pappa köpte nån speldator som endast bestog av en skärm och ett tangentbord + joystick. Man körde in en floppy-disc i sidan av tangentbordet. Så spelade jag Metroid, Call Out osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Null vote... Jag använder den mest i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har haft egen dator så länge jag kan minnas ^^ min första var en commandore 64, då var jag inte gammal heller, så jag spelade mest diskett spel, sen fick jag en nyare, sen har det fortsatt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ja, jag har en egen dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Yes, har egen. Men andra får använda den också, fast det händer inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 VOTE: Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vote : ja Köpte dem för mina försäkrings pengar... ibland e det bra att göra illa siga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nope, det är familjens, men jag använder den mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts