Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag äger den inte iofs men den står på mitt rum. Samma här.. Den stationära då.. Laptopen betalar jag själv (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja, för tillfället har jag två egna. Den äldsta har jag haft i ca. två år, den nya fick jag i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja. Vote:Ja.( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej men jag använder den mest så.. Men jag får snart en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vote: Ja Jag ahr haft egen dator sedan jag var 10 år. Fast jag har ju inte samma som jag hade då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vote: Ja Men vi har en för hela familjen som jag oxå använder ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har haft sedan 7 års åldern tror jag (dvs ingen superdatorer men det funkar fint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jappilappansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Yääp har, ska bara pilla lite med hårddisken så ska den funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej, får använda min kusins dator :'( Fast jag ska få en ny typ nu i vinter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej, men det är nästan bara jag som använder den. Mor kollar ju bara sin Email så det tar högst en ½ timme. sen så kommer mina syrror en gång i veckan och kollar sin Email. fast när jag är hos Far kan han ockupera datorn i timmar ( ). sitter där och översätter från spanska till svenska. men det är ändå en Mac så jag kan ändå inte spela CS :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Glömde att säga att jag får en laptop på måndag, när jag börjar gymnasiet. Den nya jag får i höst är en HP. Vill ju plocka ihop eget! :'( Aja, den är åtminstone inte dålig. Intel Pentium 64 (ja, du läste rätt), X850XT och 1.5 GB RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Familjens men bara jag som använder den varje dag, min brorsa kanske kommer nångång då han vill få tag på något som han inte hittar i sina skithubbar, då måste han komma hit och leta i mina ubermegahaxx0rz0rhubbar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jofan. Köpt själv, byggt själv. Ok ok, jag och en kompis byggde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har en dator bara jag använder, men är inte jag som betalar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja jag har en egen dator på mitt rum. Men mina föräldrar använder den ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej delar med syrran: Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 En sjukt dålig. Man måste gulla med henne för annars blir hon sur och vägrar ställa upp över huvudtaget. Ska dumpa henne så fort jag har skaffat en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts