GiZmo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jaha då är det såhär att skolan har startat igen och att man äntligen har fått sin laptop. Tänkte då att man kanske skulle kunna spela WoW innan/efter skolan och under raster, men tyvärr så blockar skolans brandvägg alla portar utom 8000 utåt.. Nån som har några kunskaper om hur jag kan tunnla WoW, så att jag får det att funka bakom brandväggen? (:!!! Jag vet att de går, men vet dock inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Fel forum GiZmo Edit: Eller inte (:!!! Redigerad 18 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Fel forum GiZmo Edit: Eller inte Mjao, finns ju ett officiellt forum. Ingen aning hur man gör de. Sök lite här. Redigerad 19 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Det skulle kanske kunna gå med sockscap och en socksproxy (kanske din egen dator som står hemma?). Nu är kanske inte tunnling så bra till nätverksspel med tanke på pingen men det kanske är det ända sättet. SOCKS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jo jag hitta de programmet igår... Får vänta tills på måndag med att se om det funkar.. *hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts