jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Skulle vara roligt om GTAsajten hade ett eget guideforum som folk kunde göra guider osv i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Låter vettigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Låter bra. Berätta mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Guider till vad? Tutorials eller guider till spel? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Antar att han menar både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Skulle jag absolut vela ha, men det verkar konstigt om Hultenius går med på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vem skulle isåfall göra guider? Nån frivillig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vem skulle isåfall göra guider? Nån frivillig? Jag såklart. Det bästa som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag såklart. Det bästa som finns. Kanske jag med. Om jag hittar nåt spel att skriva en guide om då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kanske jag med. Om jag hittar nåt spel att skriva en guide om då. Grand Theft Auto: San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jo kanske det. Ska nog göra nån sorts uppdrags Guide eller en hel Walkthrough(kanske, är inte helt säker på om jag orkar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Guider om ALLT. Allt från hur man gör undertexter till hur man rippar en dvd till en san andreas walkthrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Guider om ALLT. Allt från hur man gör undertexter till hur man rippar en dvd till en san andreas walkthrough. Tycker jag också! Hade varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Inte ett helt forum. Möjligtvis subforum för guider som walktroughs, uppdragsguider kan ni hoppas på i Spel-delen av forumet, och ett subforum i Musik, film och grafik, angående vad vet jag, det vet ni väl själva. Om jag fick välja nån av dom skulle jag valt ett subforum i Spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Cortez har surfat lite för mycket på beffo webbhotells forum http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showforum=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Cortez har surfat lite för mycket på beffo webbhotells forum http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showforum=17 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Cortez har surfat lite för mycket på beffo webbhotells forum http://www.beffo.mine.nu/forum/index.php?showforum=17 Fattar inte. Är Cortez Cypress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fattar inte. Är Cortez Cypress? Nej, förknippa in Cortez med idioten cypress... Det var ett skämt då jag har en kategori "guider" i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Skulle vara kul om man åtminstone fick svar från Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Skulle vara kul om man åtminstone fick svar från Hultan. Lär vi ju inte få heller ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts