KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag är med i den filmen antagligen nästa avsnitt. (är statist ) Tenker inte säga i villken sen för då kommer jag bli bobbad som ett jävla svin .fegis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 .fegis Ok, vid vad heter det...? Står iaf å letar efter anhöriga på ett sånt där plank. (det va typ ett år sedan det spelades in så jag har växt till mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Kollade lite halvt på det igår från datorn var loa falkman statsminister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Loa Falkman äger. Iaf i Cleo =) Jag tycker Kommissionen var okej, man känner att man måste se nästa avsnitt iaf och det borde ju vara ett bra betyg på en serie om man säger så. Men endå tycker jag att det är lättare att hitta fel i den än att hitta bra saker. T.ex. effekterna, okej inte är det hollywood som sagt tidigare men det tar liksom ner känslan. Och sen var det lite segt att så mycket utspelade sig inomhus, hade gärna sätt lite mer av gatorna efter attacken. Men som sagt, It's all about money... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Kollade lite halvt på det igår från datorn var loa falkman statsminister? Bara för att feministerna skulle bli sura och tycka det är diskrimerande ifall dom hade valt en manlig skådespelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Bara för att feministerna skulle bli sura och tycka det är diskrimerande ifall dom hade valt en manlig skådespelare Lol? Loa är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ah, tänkte på en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kommisionen var trist dynga. Space slash helium! Det ska jag undvika från och med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ok, vid vad heter det...? Står iaf å letar efter anhöriga på ett sånt där plank. (det va typ ett år sedan det spelades in så jag har växt till mig ) Jag tror jag såg dig. Var du den där knatten som stod och pratade eller en där knatten som kollade på planken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag tror jag såg dig. Var du den där knatten som stod och pratade eller en där knatten som kollade på planken? Japp. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 *BUMP* Är det några som följer serien, eller har ni slutat kolla på den? Aja, imorrn smäller det... Igen... Dubbelt så högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dagens avsnitt var spännande, man darrade ju fan. Och så var det bara nån förbannad reklamkampanj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, fyhelvete. Skakade också av spänning, hade nog sprungit runt panikslagen och gråtande i huset om det varit på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha! Mor kollar på det. Och den där danska mordkommissionen (Mökömmisjöen!) Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts