Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jo, jag hittade en gratis ringsignal på en sida med glassbilestruddelutten. Den behövde man inte wap för att få, utan den kom i ett SMS. Såhär ser det ut.http://www.hemglass.se/msms/phone.asp Nu undrar jag, finns det nånstans där man kan ladda ner ringsignaler så dom kommer i SMS så man slipper gå in på wap? För jag har inte registretat wap ännu. Altså jag menar om nån känner till någon sida där man kan få ladda ner polyfoniska ringsignaler så dom kommer i SMS inkorgen eller vad det är utan att behöva gå in på WAP?? (:!!! Redigerad 18 augusti, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 .. www.bigsms.nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 När jag trycker på ladda ner låt så hände inget. Det står bara att firefox har blockat ett popup fönster. Ska det komma nått popupfönster där det står att man ska klicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vene, pröva att acceptera pop-up's från bigsms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nu funkar det. (:!!! Det står att beställningen kommer snart. Men varför kommer den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nu funkar det. (:!!! Det står att beställningen kommer snart. Men varför kommer den inte? Fråga dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men tar du på ladda ner grejjen som inte kostar nått så får du ju ett wap bokmärke som du ska skriva in i mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag tar på vanliga SMS grejen, det står att beställningen har slutförts men inget händer. Får inga signaler. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hmm okej! Men vad har du för mobil? Har du en med blåtand är det bara att köpa en bluetooth-dongle på Clas Ohlson för 249:-! Då kan du föra över vad du vill till din telefon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hur vet man om man har blåtand (bluetooth) då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kolla i handböcker du fått med... är det en Sony Ericson går du in på Kommunikation i menyn, då ser du! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Finns det ingen annan hemsida där man kan få ringisignaler i SMS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Äsch, så funkar de bara på Nokia Skulle också behöva en såndär sida man kan tanka utan wap, (fanns inga inställningar för wap till Sony Ericsson J300i än ) .. www.bigsms.nu va? Hm, när dom skriver "Allt på denna sida är utan att du accepterar att vi kan använda dina upplysningar GRATIS", menar dom då att dom får använda uppgifter hur dom vill som t.ex sälja tlfn-nummret till företag som i sin tur ringer/smsar en ang. reklam osv. ? *edit jofan 3.3 Användaren godkänner att marknadsföring kan förmedlas via moderna teknologiska metoder ex. SMS, MMS, automatiska telefonuppringningar, telefax, elektronisk post mm. Detta godkännande gäller marknadsföring både från M-QUEST samt från våra eventuella samarbetspartners som vi vidarbefodrar informationen till. Redigerad 19 augusti, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts