Jump to content

Ringsignal

Weener
 Share

Recommended Posts

Jo, jag hittade en gratis ringsignal på en sida med glassbilestruddelutten. Den behövde man inte wap för att få, utan den kom i ett SMS.

Såhär ser det ut.http://www.hemglass.se/msms/phone.asp

Nu undrar jag, finns det nånstans där man kan ladda ner ringsignaler så dom kommer i SMS så man slipper gå in på wap? För jag har inte registretat wap ännu.

Altså jag menar om nån känner till någon sida där man kan få ladda ner polyfoniska ringsignaler så dom kommer i SMS inkorgen eller vad det är utan att behöva gå in på WAP?? (:!!!:)

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, så funkar de bara på Nokia B)

Skulle också behöva en såndär sida man kan tanka utan wap, (fanns inga inställningar för wap till Sony Ericsson J300i än :( )

..

www.bigsms.nu va?

Hm, när dom skriver "Allt på denna sida är utan att du accepterar att vi kan använda dina upplysningar GRATIS", menar dom då att dom får använda uppgifter hur dom vill som t.ex sälja tlfn-nummret till företag som i sin tur ringer/smsar en ang. reklam osv. ?

*edit

jofan

3.3 Användaren godkänner att marknadsföring kan förmedlas via moderna teknologiska metoder ex. SMS, MMS, automatiska telefonuppringningar, telefax, elektronisk post mm. Detta godkännande gäller marknadsföring både från M-QUEST samt från våra eventuella samarbetspartners som vi vidarbefodrar informationen till.
Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor