DawnLord Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Jag har hört att man kan hitta snutkläder (på första ön) Men alltid när jag går in i det omklädningsrummet så är det enda som finns där inne en batong ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Jag har hört att man kan hitta snutkläder (på första ön) Men alltid när jag går in i det omklädningsrummet så är det enda som finns där inne en batong ?! Du måste göra uppdraget "Copland" först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Oki, Thanx.... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Oki, Thanx.... Varsegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Varför ha en sådan här Det piggar upp stämningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 han var väll sur för att han måste göra "copland". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 han var väll sur för att han måste göra "copland". Denär ju lätt! jag krarade den hos en kompis idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ja svår är den inte !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n000b Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 lite sent men ändå är kläderna där inne eller utanför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Denär ju lätt! jag krarade den hos en kompis idag. vilken bokstav är det på updraget och chakedown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 vilken bokstav är det på updraget och chakedown? V, för Vercetti (dig själv) dessutom stavas "chakedown" med S, alltså Shakedown... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har hört att man kan hitta snutkläder (på första ön) Men alltid när jag går in i det omklädningsrummet så är det enda som finns där inne en batong ?! det är bara att göra byt kläder tils man får snut kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts