adriansellus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jo som sagt kommer xbox 360 vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jo som sagt kommer xbox 360 vara det??? Du menar bakåtkompitabelt, antar jag? Om du har Live kan du ladda ner emulatorer av de största spelen från vanliga xbox. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag undrade egentligen om man kommer kunna lira vanliga xbox spel! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag undrade egentligen om man kommer kunna lira vanliga xbox spel! (:!!! Ja vissa spel. Tex. Halo2 kommer gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja vissa spel. Tex. Halo2 kommer gå GTA??? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 GTA??? (:!!! Trodligtvis. Om det räknas som "en stor titel" till xbox så lägger nog M$ ut en emulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Trodligtvis. Om det räknas som "en stor titel" till xbox så lägger nog M$ ut en emulator. Tur för att jag har alla GTA spel till Xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tur för att jag har alla GTA spel till Xbox! Har fått reda på att alla spel till xbox ska gå att spela, dvs att alla emulatorer ska gå att ladda ner, fast man behöver hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Har fått reda på att alla spel till xbox ska gå att spela, dvs att alla emulatorer ska gå att ladda ner, fast man behöver hårddisk. Nänä inte alla, var har du läst det? Edit: Här står det vilka som går att spela på xbox 360 Redigerad 19 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nänä inte alla, var har du läst det? Edit: Här står det vilka som går att spela på xbox 360 Jo alla spel http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_324.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kompatibelt med VAD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jo alla spel http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_324.aspx Men hur kan france-jeux eller vad det heter Veta det? Står det inget på gamespot eller något? Eller har microsoft sagt att det ska vara så jag läste att det var [top of the line games] (microsofts egna ord) Men men det är väll bara bra att alla spel går och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts