Thunderstorms Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) (:!!! Tyckte det blev lite rörigt i den andra tråden efter som det var så många som hade frågat efter saker, så jag tyckte det var lite rörigt. Någon som vet var det finns (OBS! har sökt!) eller någon som helt enkelt orkar modda en Volvo XC70 (nya modellen) från 2003 å uppåt? Skulle vara kul om man typ ärsatte den mot en 5 dörrars tereng bil så man skulle kunna köra lite "Cross Country" med den? MVH Eddie Och sedan någon som har några färdiklippta blue prints? På en lätt bil? Jag vill öva mig att modda inte klippa filer för det kan jag! Redigerad 18 augusti, 2005 av Thunderstorms Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tyckte det blev lite rörigt i den andra tråden efter som det var så många som hade frågat efter saker, så jag tyckte det var lite rörigt. Vad tror du man ska göra i en Request tråd!? (:!!! Btw: vet bara att det finns en Volvo XC90 till GTA vc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Thunderstorms, du gjorde denna tråd bara denna för att din lille önskan skulle bli prioriterad. Håll dig till den andra. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts