AceError Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vet nån vart man kan köpa svavel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det brukar finnas i färghandeln och på apoteket. Vad ska du med det till? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Han ska nog göra en stinkbomb (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Det brukar finnas i färghandeln och på apoteket. Vad ska du med det till? (:!!! Ska fixa lite krut och spränga handen av mig. Är det nån åldersgräns på att köpa det? Redigerad 18 augusti, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ska fixa lite krut och spränga handen av mig. Är det nån åldersgräns på det? (:!!! Det är väll olagligt att göra hemmagjorda bomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det är väll olagligt att göra hemmagjorda bomber Aja jag menar köpa... BTW: Det är ju mina händer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Aja jag menar köpa... BTW: Det är ju mina händer (:!!! Ops sry.. my bad.. Hmm vet inte. Du kan ju gå och fråga bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ops sry.. my bad.. Hmm vet inte. Du kan ju gå och fråga bara. (:!!! Joo jag får väl gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fan va tuff man kan va och spränga Grejjor!! noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fan va tuff man kan va och spränga Grejjor!! noob HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Låst snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fan va tuff man kan va och spränga Grejjor!! noob Men fuck you emil.. jag vet vart du bor... jag ringer dig nu okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) .tufft o tufft... det är förbannat kul! jag stal svavel från skolans kemisal.. Redigerad 19 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Bra ide Emil: har vi kemi nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts