Halo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Som titeln lyder, vi på Swedish Football Center söker nu någon som kan designa vårat forum till den perfekta looken. Du ska givetvis vara en pärla på att designa. Du kan även få erbjudandet att bli moderator över våran "övrigt" del på forumet´om nu lust till det finns. Låter detta intressant? Maila då: Richard@wiee.net eller skicka ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Var inte Nix med som admin där? Bara undrar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Som hans namn så Nix, det är inte samma person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tänker inte befatta mig med den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Rille är väl Nix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Rille är väl Nix? Rille = Nix Nix = quicksilver quicksilver = pixi. Alla är dom bannade från GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Rille = Nix Nix = quicksilver quicksilver = pixi. Alla är dom bannade från GTAsajten. Kan stämma. dock stämmer det inte att han är bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kan stämma. dock stämmer det inte att han är bannad! Dock stämmer det att erat forum leds av en spammande idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Sant P-C. Och man ska inte ha en sida om man inte själv kan designa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kan tänka mig att hjälpa... Eller nej.. orka spammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Sant P-C. Och man ska inte ha en sida om man inte själv kan designa den. Jag ser då inga fel med att använda IPBs standard/annat tema eller att låta någon annan designa den om man själv inte vill göra det genomgående arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag ser då inga fel med att använda IPBs standard/annat tema eller att låta någon annan designa den om man själv inte vill göra det genomgående arbetet. Trodde inte dom menade forum... EDIT: nej jag läste inte tråden riktigt Redigerad 18 augusti, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ja spamma sönder allmänt och kom och be om hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja spamma sönder allmänt och kom och be om hjälp? Var det jag som spammade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag undrar varför alla gör Forum.. börjar bli lite jobbigt med en massa forum..... Ni kanske ska satsa på något annat typ... Grand Theft Radio? eller kanske Grand Theft TV Makers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag undrar varför alla gör Forum.. börjar bli lite jobbigt med en massa forum..... Ni kanske ska satsa på något annat typ... Grand Theft Radio? eller kanske Grand Theft TV Makers Det var ju en bra idé! Skulle vara skoj om någon kunde göra filmer i GTA, typ "Red vs Blue" - stil (Som för övrigt är den bästa serien någonsin ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Var det jag som spammade? Men [pixi = Nix = quicksilver] gjode det, och det är han som äger sidan, alltså är det han som frågar efter hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Halo äger sidan exakt likamycket som jag.. Och nej. Jag frågar inte om hjälp.. Vem vill ha med er att göra? eller ja.. Inte jag iallafall. Skit på er.. pussys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Jag tycker det är kul att designa, skiter i vad det är jag designar Vänta er inte för bra resultat, bara Kontakta mig via pm eller något *edit* Jaha, får väl kontakta er då... Redigerad 21 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts