guardian Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hej! nu är det så att jag funderar på att köpa en pocketbike (ingen minimoto, pocketbike!) och jag undrar om det är något att ha, om de låter mycket, om man lessnar fort osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Köp en fiddy istället, mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Köp en fiddy istället, mycket roligare! Hmm, kanske det ^^ men är mer sugen på en pocketbike vill mest veta hur mycket de låter om de låter högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hmm, kanske det ^^ men är mer sugen på en pocketbike vill mest veta hur mycket de låter om de låter högt Mer än en vanlig moped iallafall. Drar man på så låter de rätt så mycket. Irriterande på söndagseftermiddagarna när de brummar runt på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Du kommer tröttna på en pocketbike rätt snabbt. Om du inte har nån bana att köra på! Men jag skulle satsat på en fiddy! så jädrans kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Du kommer tröttna på en pocketbike rätt snabbt. Om du inte har nån bana att köra på! Men jag skulle satsat på en fiddy! så jädrans kul! Kan hålla med dig. En här på gatan har haft sin i 1-2 månader och ska redan sälja (whak på MNF Lindström ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 .beror väl på om man tröttnar eller inte.. bror min har haft sin minimoto i närmare ett halvår och den är fortfarande kul att köra.. 2-hjuliga motorfordon går inte att tröttna på helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Min kompis köpte en och jag körde den idag. Ett tips. Om du bor i ett villa område så åk ut någonstans så ingen hör dig. De låter mycket och kan krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 .å andra sidan är det roligt att roadrejsa i villaområden (:!!! fast inte särskilt uppskattat av fam. Svensson.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 2FAST2FURIOUS pocketbike edition.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Köp en fiddy istället, mycket roligare! Uhm, fiddy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Uhm, fiddy ? Sån här: http://www.fast50s.com/IMAGE/gallerypics/2fast50s.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har kört pocketbike en gång, och det var inte kul. Mina knän tog i styret så ja var tvungen att ha dom hängandes bakåt. Sen skakade den väldigt mycket + att den inte tåls att köra så bra på grusväg osv. Sen är det tråkigt med automat växellåda imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag ska gå till en motorhandlare i sundsvall som säljer både pocketbikes och fiddys, ska be om att få kolla på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag har kört pocketbike en gång, och det var inte kul. Mina knän tog i styret så ja var tvungen att ha dom hängandes bakåt. Sen skakade den väldigt mycket + att den inte tåls att köra så bra på grusväg osv. Sen är det tråkigt med automat växellåda imo. Tog knäna i styret satt du antagligen fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 .man ska ju ha knäna bredvid styret.. det största problemet är att tårna tar i marken vid kraftig kurvtagning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du kommer tröttna på en pocketbike rätt snabbt. Om du inte har nån bana att köra på! Men jag skulle satsat på en fiddy! så jädrans kul! .w0rd, fick min fiddy för några dagar sedan, så jävla kul det är! Med den kan man ju köra överallt inte bara på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Menar ingen minimoto (de assmå hojarna) menar pocketbike (de större) med lampa, tuta och allt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 .ska det vara litet så ska det vara riktigt litet minimoto rular.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts