Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Någon som vet om det kommer börja ta månadskostnad?, det var ju snack om att de skulle införa det förut. Japp erose kommer att kosta ca 1000 kr om året och när det öppnar tror jag dom stänger ner irose men är inte säker. Hoppas dom inte gör det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hmm... spelade ett tag (20 min) men förstod aldrig hur köpa/sälja systemet fungerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Hmm... spelade ett tag (20 min) men förstod aldrig hur köpa/sälja systemet fungerade... Vad var det du inte förstod av det då ? MAn kan köpa och sälja av npc:er och så kan man öppna en shop själv. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Nu har jag laddat ner Rose men det tar en evighet att uppdatera. Är det så? edit: Nu hackar sig hela datan när man ska skriva in sin id och password. Redigerad 21 augusti, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vad var det du inte förstod av det då ? MAn kan köpa och sälja av npc:er och så kan man öppna en shop själv. . Det var shopen jag inte förstod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det var shopen jag inte förstod! Ja du trycker på shop skillen och sedan drar du in itemserna du vill sälja och bestämmer ett pris. Det priset som står är aouto prise(ap). Vapen med slots eller (2) brukar man lägga till lite extra tusingar på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Kan någon hjälpa mig med mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Japp erose kommer att kosta ca 1000 kr om året och när det öppnar tror jag dom stänger ner irose men är inte säker. Hoppas dom inte gör det . Meh...Ripp off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hade en level 32 muse förut tröttnade jävligt snabbt på spelet, det var en av de sämsta mmorpg jag spelat .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Hade en level 32 muse förut tröttnade jävligt snabbt på spelet, det var en av de sämsta mmorpg jag spelat .. Men i lvl 30 är det ju kul men i lvl 40 blir det tråkigt men i lvl 50 blir det kul igen Btw Invictus ? Redigerad 23 augusti, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts