xstreem Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vet att det har funnits en annan men den är död sen länge... Så jag gjorde en ny! Finns det något som spelar ROSE här då? Själv fick man ju börja om för att mina gubbar var borta. (jävla skit att dom tas bort om man inte är inne på ett tag) Så jag är lvl 12 och håller på att bli Hawker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Berätta vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Orka ha "Da thräd" som beskrivning till alla trådar man skapar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) (jävla skit att dom tas bort om man inte är inne på ett tag) Stämmer inte alls Dom är borta för att dom har gjort en reset. Jag brukade spela förut fast nu är det inge kul längre när alla fuskar o skit. Btw är jag lvl 52 soldier. För er som inte vet vad det är. Redigerad 18 augusti, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Funderade på att ladda ner det. Ska nog göra det snart. Är det ett skitroligt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Funderade på att ladda ner det. Ska nog göra det snart. Är det ett skitroligt spel? Det var skitroligt innan men nu är ekonomin helt fuckedup och så. Dessutom tror jag det ska stängas snart. Inte helt säker om dom ska ha kvar det eller inte när euRose kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 När jag försöker regga står det "Wrong Aprouch" typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Funderade på att ladda ner det. Ska nog göra det snart. Är det ett skitroligt spel? Det är skit kul tycker jag, men det var ju helt klart roligare förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Dubbelpost... Min gubbe i lvl 19! http://img385.imageshack.us/img385/1575/xstreemlvl199pb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Dubbelpost... Min gubbe i lvl 19! http://img385.imageshack.us/img385/1575/xstreemlvl199pb.png Hade en gubbe i level 28... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hade en gubbe i level 28... Jag med... Men nu är min i lvl 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Spelade förut, men ska nog börja igen. En kompis spelar det, på ROSE heter han "Newpurple" Btw: är det sant att man kan kommaupp i lvl 3000? Redigerad 20 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Spelade förut, men ska nog börja igen. En kompis spelar det, på ROSE heter han "Newpurple" Btw: är det sant att man kan kommaupp i lvl 3000? 250 är max level är jag rätt så säker på BTw min lvl 52 soldier Redigerad 20 augusti, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vad gör man i det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Damn hade en hög lvl gubbe på Rose förut med bil och allt...men han verkar vara borttagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Damn hade en hög lvl gubbe på Rose förut med bil och allt...men han verkar vara borttagen Som jag sa i en annan bost do har resetat allt 1 gång så du hade nog innan . Vilken channel brukar ni lira på då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 När jag försöker regga står det "Wrong Aprouch" typ. Jag citerar mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det värt att börja på det idag eller är alla hög lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det värt att börja på det idag eller är alla hög lvl? Hmm alla är inte hög level finns alltid några som nyss börjat och så fast jag tror dom kommer att stänga ner irose snart och öppna erose fast jag är inte riktigt säkert. MEn du kan ju alltid börja o se om det är kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Någon som vet om det kommer börja ta månadskostnad?, det var ju snack om att de skulle införa det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts