Törna Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hmm..har lite problem...på första övningen på bilskolan/motorcykelskolan så ska man stå still å snurra ett varv....de går inte för mig men för alla andra kompisar...dom säger hur man ska göra men de funkar ändå inte...kan de ha nåt att göra med att ja har trådlös tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag fastnade där också. Du ska trycka åt vänster/höger på piltangenterna samtidigt. Testa att ändra kontrollen om det inte fungterar. Redigerad 18 augusti, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Gas och broms samtidigt och sedan åt ett håll samtidigt, så gör CJ burnout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Gas och broms samtidigt och sedan åt ett håll samtidigt, så gör CJ burnout. Coolt. Jag hade också liknande problem... men jag kunde bara göra åt ett håll! Jag kunde inte åt höger, för då spelades bara en massa MsDos pip upp ur datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts