Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Laddade ner ett tema nyss och efter jag hade laddat ner det och klickade på ikonen i mappen så kom det fram en ruta: It appeares that you don´t have the DWM running on your machine To use this application your machine must be running the DWM Så vad ska jag göra? Vad är DMW för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 DWM är kanske ett program som du måste ha installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 DWM är kanske ett program som du måste ha installerat? Nej det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kanske det är ett Plugin.... asså är det till Firefox du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nej det är det inte. Var laddade du ner det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 http://www.wincustomize.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Jaha! du menar Skin till Windows? men säg det då! Här! ladda ner programmet för att ändra skins till windows Redigerad 19 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jaha! du menar Skin till Windows? men säg det då! Här!: ladda ner programmet för att ändra skins till windows Läs vad jag skrev i första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts