_EmiL_ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Igår när jag skulle starta datorn så kom det inget ljud ut från min Hörlurar.. Så jag tänkte byta till högtalare så funka inte det heller!! Vet inte vad det är fel!! Hjälp MIG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Igår när jag skulle starta datorn så kom det inget ljud ut från min Hörlurar.. Så jag tänkte byta till högtalare så funka inte det heller!! Vet inte vad det är fel!! Hjälp MIG!! Kan vara fel på ljudkortet? Kanske det sitter löst? Kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ok när vi ändå snackar ljud....ljudet laggar som fan när jag startar datorn...hjälp mig gta-sajten killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts