Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag har dvdspelare på datorn. Men hur ska man göra för att se dvd-filmen på datorn? behöver man ett program? Redigerad 18 augusti, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 VLC Media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 VLC Media player. VLC für alle! Så otroligt bra mediaspelare, använder den till allt, utom att spela upp musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mitt VLC är sämst, därför använder jag WMP tillsammans med ffdshow om jag ska kolla på långfilmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag brukar använda WMP. WMP funkar till (nästan) allt ^^ Redigerad 18 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag använder PowerDVD, + DVDRegion Free ifall jag skulle se nån film med annan region än den min dvdspelare använder (Då man bara kan byta region ett visst antal gånger utan det programmet. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Windows mediaplayer räcker väl? Mer avancerat än så behöver det inte vara. Eller WinDVD... Sen behöver du ju en tv-out på ditt grafikort men det finns på nästan alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag anvädner VLC eller InterVideo WinDvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Classic Media Player ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det funkar t.om i Windows Media Player... du ska inte behöva ett tredjepartsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Brukar kolla i VLC, för då slipper man varningstexter och sånt skit ibörjan som man inte kan spola förbi . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det funkar t.om i Windows Media Player... du ska inte behöva ett tredjepartsprogram. Om man provar i WMP så kommer den gnälla om att man inte har dvd-decoder eller nåt sånt till datorn MPC FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts