Reve Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Skit samma din mod äger hårt! Men på (betabilden)bilden varför hälsar CJ på ballas gubbarna? dom är ju inte hans vänner precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Skit samma din mod äger hårt! Men på (betabilden)bilden varför hälsar CJ på ballas gubbarna? dom är ju inte hans vänner precis. Undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Den dan man kan modda ett ps2 kommer jag springa naken på gatan Chippa ditt Ps2...Skicka med filem när du går naken på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Haha mm det vill ja också se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Haha jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Chippa ditt Ps2...Skicka med filem när du går naken på gatan Man kan inte bara modda sitt gta san andreas, måste man typ inte hålla på o bränna om då? edit: är inte så jävla idiotisk och chippar mitt ps2 Redigerad 2 september, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Man kan inte bara modda sitt gta san andreas, måste man typ inte hålla på o bränna om då? edit: är inte så jävla idiotisk och chippar mitt ps2 hehe sant ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Man kan inte bara modda sitt gta san andreas, måste man typ inte hålla på o bränna om då? edit: är inte så jävla idiotisk och chippar mitt ps2 Idiotis`? Vafd är det för idiotiskt med att spela spel från USA, Europa och Japan utan att behöva ha tre stycken PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Idiotis`? Vafd är det för idiotiskt med att spela spel från USA, Europa och Japan utan att behöva ha tre stycken PS2? Chippa e stört...sabbar ju stt ps2, några av mina polare har gjort det, dem ångrar att dem gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Chippa e stört...sabbar ju stt ps2, några av mina polare har gjort det, dem ångrar att dem gjorde det Inte om man vet vad man gör. Man ska inte försöka chippa själv om man inte vet vad man sysslar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Den här modden med nya Los santos gäng medlemmar (gangmod2) den funkar inte. När man installerat och startar spelet så funkar det tills man går ut ur johnson house då stannar allt och man får starta om datorn. Har nån lyckats få den att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Den här modden med nya Los santos gäng medlemmar (gangmod2) den funkar inte. När man installerat och startar spelet så funkar det tills man går ut ur johnson house då stannar allt och man får starta om datorn. Har nån lyckats få den att funka? Vilken? den där med Ballas gänget? Har du läst readmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Den som är på sidan 2 med nya gängmedlemar till alla gäng i Los Santos. Ja har installerat den exakt som det står i readme men endå funkar det inte och samma sak händer när ja installera original ballas modden som du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Den som är på sidan 2 med nya gängmedlemar till alla gäng i Los Santos. Ja har installerat den exakt som det står i readme men endå funkar det inte och samma sak händer när ja installera original ballas modden som du gjorde. Aha ok =/ konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hur installera du din ballas mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hur installera du din ballas mod? Jag ändrade lite på pedgrp och peds.ide sen la jag in texturerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jaha men det var ingen readme till din mod kan du liksom förklara hur man gör. ja e ganska kass på sånt med modding men den lila ballasen med rag måste ja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jaha men det var ingen readme till din mod kan du liksom förklara hur man gör. ja e ganska kass på sånt med modding men den lila ballasen med rag måste ja ha. PM mig eller adda mig på msn så kan jag visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag adda dig igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts