Tangelito Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Rätt meningslöst att inte få använda dem 2 i spelet, det är ju det man vill, vilken groove street kille? han med luva o kepps typ? Den med Luva och en med rag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Den med Luva och en med rag Haru den modden eller? du verkar veta menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 ... http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=487 Inte den jag menade, men jag tror det är en uppgraderad version av den jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 ... http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=487 Inte den jag menade, men jag tror det är en uppgraderad version av den jag menade. Ehum, det står ju New Gang-Members: ================= - 8 New Grove Street Members - 7 New Ballas Members - 2 New Vagos(v1 models) - 3 New Aztecs(v1 models) Det finns ju bara 3 olika looks per gäng, får man välja ut sina favoriter elle rfår gänget fler looks eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ehum, det står ju New Gang-Members: ================= - 8 New Grove Street Members - 7 New Ballas Members - 2 New Vagos(v1 models) - 3 New Aztecs(v1 models) Det finns ju bara 3 olika looks per gäng, får man välja ut sina favoriter elle rfår gänget fler looks eller vadå? Try it yourself. Only way 2 find out 4 sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Try it yourself. Only way 2 find out 4 sure. Den dan man kan modda ett ps2 kommer jag springa naken på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 ... http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=487 Inte den jag menade, men jag tror det är en uppgraderad version av den jag menade. Man kan inte ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Man kan inte ladda ner den Funkar för mig? Tryck på "Download" först. Sen är det en rad som kommer upp, längst till höger står det "Download". Tryck där så tankar du hem den. Hittade den jag såg förut: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1077 Redigerad 19 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 JA ladda hem modden igår men gjorde fel när jag installera den så ja har pajat hela spelet. Är det nån som har en backup på Gta3.img filen orakr inte installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 JA ladda hem modden igår men gjorde fel när jag installera den så ja har pajat hela spelet. Är det nån som har en backup på Gta3.img filen orakr inte installera om spelet. Du får ta och orka installera om... tror ingen tänker lägga upp en gta3.img som e typ 800 mb stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ånej är den så stor! Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vet nån när den orginala versionen av SA ska komma? Det e ganska dåligt att man inte kan se dom där grove street families med rag för ansiktet, samma sak med Varrios Los aztecas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vet nån när den orginala versionen av SA ska komma? Det e ganska dåligt att man inte kan se dom där grove street families med rag för ansiktet, samma sak med Varrios Los aztecas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vet nån när den orginala versionen av SA ska komma? Det e ganska dåligt att man inte kan se dom där grove street families med rag för ansiktet, samma sak med Varrios Los aztecas Haha.. förklara bättre fattar inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 HAHAHA sorry, asså jag e en invandrare, kan inte förklara det på bättre sätt: men när ska beta versionen komma ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 HAHAHA sorry, asså jag e en invandrare, kan inte förklara det på bättre sätt: men när ska beta versionen komma ut? Fullversionen släptes för ett ganska bra tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Du menar när fullversionen av San Andreas släpps? Det släpptes i Oktober! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Fullversionen släptes för ett ganska bra tag sen. Jaa men asså beta versionen, när big smoke, och sean sweet ser annorlunda ut, asså kläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Såvidare man inte jobbar på R* kan man inte få tag på den. Man brukar inte släppa betaversioner till allmänheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Såvidare man inte jobbar på R* kan man inte få tag på den. Man brukar inte släppa betaversioner till allmänheten. Aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts