Carolus XII rex suenica Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Jo jag spelade gta london typ för flera år sen.... jag har det men jag vet inte om det är värt att installera? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Hehe...jag tror du tröttnar ganska snabbt på det... :"> För något vidare är det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Det finns en rolig kod till GTA London, om man byter spelarens namn till driveby kan man skjuta semi-automatiskt med alla vapen genom bilrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Det finns en rolig kod till GTA London, om man byter spelarens namn till driveby kan man skjuta semi-automatiskt med alla vapen genom bilrutan. Det kan va roligt ibland för det är kult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 gta london är så j*vla tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts