skez Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Hur lägger man in sina maps i spelet? Jag och en polare har gjort en liten stuntpark som vi gärna vill pröva. Har den i Sketchup och 3d Studio Max 7. Har även GTA SA export/import filtrert till 3d Studio Max. Redigerad 18 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Exportera i .3ds importera i Zmod och översätt ett annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Tack. ska pröva det =) Men hur vet man sen var man ska lägga den? i spelet alltså EDIT: Det kmr inte upp i ZModeler? Redigerad 18 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Öhh, det vet jag inte, du får ladda ner nån Mappeditor och och leta upp nått stort hus eller nått klicka på det så du får namnet på huset sen leta upp det i GTA3.img och laddaöver Tror jag, har aldrig testat men det är värt ett försök. Edit: Roligt stavfel! Btw: God natt Redigerad 18 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Okej. Tack.. Ska också lägga mig nu så jag prövar det imorgon.. god natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Alla verkar ignorera mina trådar? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Alla verkar ignorera mina trådar? (:!!! Antagligen vet ingen svaret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag vet svaret men jag har inte tid att hjälpa er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag vet svaret men jag har inte tid att hjälpa er. Snäll av dig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Snäll av dig (:!!! Väldigt snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts