Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Yeah! Fotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har skrivit på nu. Vad kommer dt va för Fotboll? Pakistanska Division 6 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Shoud i give a F*ck!? KATASTROF!? Det enda som e kul me F1 e när nån kraschar... Redigerad 18 augusti, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hatar fotboll, hatar F1. Woohoo 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Skrivit på Kommentar: "TV4 Ska fan inte visa Serie A! Skitmatcher i Premier League kanske, men ni ska verkligen inte ta bort F1!Alonso For The Win!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Skrev på, mesta dels för att en av mina släktingar lever på F1. Och för att det redan sänds nog med fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Bra nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Åååååååååå orka Serie A. Sämsta serien i hela världen. Hade vart glad ifall de visar VM kval eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag gillar inte ens F1, så woohooo! Woohooo! Me two! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag tittar hellre på fotboll men tycker gott och väl att F1 kan vara kvar. Det finns redan så mycket fotboll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 HÄrligt, italiensk fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 F1 är ju skittråkigt att se på. Fussball 4 teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 .suck, dom visar ju redan alldeles för mycket tråksport.. klart man har skrivit på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men fan ta de (:!!! De visar så mycket skit på den kanalen, dessutom har de en extra kanal (tv4+). F1 visas inte alls lika ofta som fotboll, det bör vara mycket lätt att kunna hitta tid för det. *signed, again and again and again....* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 EH! fotboll som dom redan visar på typ alla kanaler (:!!! formel 1 är kul att titta på iaf! damn teve 4 =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Fan , jag tror inte ens jag har en tv.. eller jo jag har en tv men den är inte inkopplad (:!!!. Vem fan tittar på tv? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts