KalleR Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Det är tyvärr sannt, istället ska dom sända fotboll, som om det inte redan visades för mkt sånt. Läs mer här: http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...p?version=53125 Och skriv på protestlista här: http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Formel1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 (redigerad) Hatar fotboll, i formel 1 händer det åtminstånde något Edit: skrev nyss på Redigerad 18 augusti, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Fan! Usch... ska skriva på det där med en gång. Äditt: Done Redigerad 18 augusti, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag gillar inte ens F1, så woohooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Förjävligt är det, det är ju fan bara fotboll på tv och så lägger dom till mer. Yay!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Fotboll suger... F1 likaså. Skriver ej på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag är uppväxt med F1, klart som korvspad att man skriver på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Usch man ser ju hellre fotboll, F1 e så drygt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Fan va värdelöst Skrivit på nu!! F1 äger ju!! Men de hade ju faktiskt inte varit fel om SVT tagit över de, så slipper man de jävla reklam pauserna.. Men de e väl nog inte så stor risk att de gör de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Detta är droppen. Jag tänker tamefan inte låta Viasat jävlarna visa Formel 1. Är det nånting dom jävlarna kan så är det att förstöra, nej jag hoppas att TV4 behåller 1:an så man får höra på den där kommentatorn (inte Eje Elgh) utan den andra. Han är asbra. Jag hoppas inte SVT börjar visa för då kommer han Pelle Thörnberg snacka och han är så jävla dålig, Canal+ ska ta över det isf. Sen är det så jävla töntig att dem ska visa Fotboll när Canal+ och alla andra kanaler gör det. Nej det finns inte en annan Svensk kanal som visar F1 då kan väl dom göra det, elller säga som det är att dom inte har råd helt enkelt. Ord på Pico och en påskrivning helt klart, annars får det bli Formel 1 med Franska kommentatorer nästa år. Redigerad 18 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Föredrar fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Skulle hellre föredra Premier league istället för serie A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Yay! Fotboll for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Ska skriva på nu! Redigerad 18 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hatar formel 1 och fotboll, så länge det inte är sverige som spelar. Mindre sport och mer film! Kul att spela fotboll, men om man kollar på teve är det bara boring och skittråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Det var tråkigt... men jag gillar fotboll ändå... Edit: TV4 suger stort...! Redigerad 18 augusti, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Shit Happens killar....häldre foboll än F1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 WOHO!! Fotboll Ser mkt hellre fotboll en F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hatar formel 1 och fotboll, så länge det inte är sverige som spelar. Mindre sport och mer film! Kul att spela fotboll, men om man kollar på teve är det bara boring och skittråkigt! Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) F1 är den enda anledningen till att jag har tittat på TV4, och F1 är en av de få sporter som jag tycker är roligt och därför otroligt sketet att dem slutar med det Kommer F1 sändas på någon annan kanal då eller är detta slutet?! :'( Jag vill inte sitta och kolla på F1, på RTL :'( Redigerad 18 augusti, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts