P-C Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Forumet har varit nere i nåt dygn. Vad hade hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Forumet har varit nere i nåt dygn. Vad hade hänt? Det var väll inte bara forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 (redigerad) Hela gtasajten var nere pga strul med en hårddisk hultan får ta och förklara mer detaljerat när han tittar in Redigerad 17 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 För mer info: http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1293 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Bra, jag vart lite orolig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Äntligen. Håller med till 100%!. Usch jag var inne på spelforumet medans gtasajten va nere, Gtasajten e 100 gånger bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Fan vad skönt... jag undrade just vad som hade hänt! Tur att det ordnades! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag undrar om jag borde ha GTAsajten som startsida i fortsättningen. Trodde att det hade blivit fel på vårt modem eller något sånt, så jag har inte varit på Internet på flera dagar. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Phew... abstinensen var ju skyhög. Hehe, bra att ha sidan tillbaka... *klappar skärmen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det ända jag tänkte var: YES! YES! YES! Hultan installerar IPB 2!!! när sajten var nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Det ända jag tänkte var: YES! YES! YES! Hultan installerar IPB 2!!! när sajten var nere Då skulle ju bara forumet vara nere, och hultan hade informerat om det i god tid innan. ska du tänka får du göra det ordentligt... Redigerad 18 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag undrar om jag borde ha GTAsajten som startsida i fortsättningen. Trodde att det hade blivit fel på vårt modem eller något sånt, så jag har inte varit på Internet på flera dagar. Då är du ju lagom dum som inte kollar in några andra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Då är du ju lagom dum som inte kollar in några andra sidor Det är bara det att vi hade problem med modemet för inte särskilt länge sen så jag tänkte att det var det och hade inte en tanke på att det kunde vara fel på startsidan och inte modemet. Redigerad 18 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts