Arman Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 eftersom Liberty City och Vice City är borta, är ju bara en stad kvar, San Andreas California I GTA1 så fanns det Liberty City, Vice City och San Andreas eller hur har ni frågor om GTA: San Andreas så fråga mig om det e ni snälla! jayleno88@hotmail.com www.grandtheftauto-3.cjb.net www.grandtheftauto-vc.cjb.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Vadå menar du att GTA 4 kommer utspelas där eller att det ska komma ett helt nytt GTA spel men namn San andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 vad snackar arman om??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 eftersom liberty city är den staden elller landet man är i den första gta 3. sen ska det komma gta 3:vice city så han menar alla banor finns på gta 1 som är på gta 3 spelen om det kommer komma ett spel som heter gta 3 san andreas calofornia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 kommer gta4 heta san andreas eller?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 nej vi tror det kommer heta gta 3:san andrears Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 gta 4 kommer komma i 2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 den heter GTA San andreas inte GTA4 efterssom liberty City, Vice City och San Andreas var banor i GTA1 så kanske de kommer tillbaka i 3D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 man skrattar smått varje gång man läser en topic där nån ska förklara nåt i det här forumet, det är inte det lättaste direkt.. allvarligt, det är bra att fråga men om man inte förstår kan man innan läsa det en gång till, eller kolla upp vad det va topicen handla om. detta är ju iofs inte min grej att säga men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 eftersom Liberty City och Vice City är borta, är ju bara en stad kvar, San Andreas California I GTA1 så fanns det Liberty City, Vice City och San Andreas eller hur har ni frågor om GTA: San Andreas så fråga mig om det e ni snälla! jayleno88@hotmail.com www.grandtheftauto-3.cjb.net www.grandtheftauto-vc.cjb.net var har du fått det ifrån att det ska komma ett till spel efter ViceCity?? Något du läste eller bara kommit på själv?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 var har du fått det ifrån att det ska komma ett till spel efter ViceCity?? Något du läste eller bara kommit på själv?? I GTA1 så var ju banorna: 1.Liberty City 2.Vice City 3.San Andreas Liberty City har varit (GTA3), Vice City ska komma så jag tror nog San Andreas kommer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Äntligen kläckte du ur dig en mening som man fattade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 varför har inte rockstar sagt nåt isåfall? dom har ju sagt att GTA4 ska komma och om San Andreas kommer borde dä va före GTA4..... så jag skulle inte tro att san andreas kom... iallafall inte på ett bra tag <_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 om san anderas komme ut blir de nog gta4 som heter det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag tycker att man borde få uppliva såna här gammla trådar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag tycker att man borde få uppliva såna här gammla trådar jaha.. ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag tycker att man borde få uppliva såna här gammla trådar varför??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag tycker att man borde få uppliva såna här gammla trådar då tycker jag man ska ha en bättre anledning än denna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det är roligt att läsa alla som verkligen förnekar SA kommande existens... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts