mums_mums Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hallå hallå! skulle bara ställa 2 frågor om saker som jag inte hittat 1# mörker brilorna man får på uppdraget "end of the line" 2# om det finns bilder på alien eller UFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1. Finns ett par inne i Madd Dogs Hus 2. Glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 2: Finns inge ,men om du inte moddar förstås . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 1# mörker brilorna man får på uppdraget "end of the line" 1. Finns ett par inne i Madd Dogs Hus Finns det fler uppdrag där man e inne i Madd Dogs hus? Jag har nyligen (:">) spelat uppraget där man smyger runt i hans hus och snor en textbok åt OG Loc. Då jag gick jag runt i hela huset, men hittade inga brillor. Missade jag det eller kommer det senare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Finns det fler uppdrag där man e inne i Madd Dogs hus? Jag har nyligen (:">) spelat uppraget där man smyger runt i hans hus och snor en textbok åt OG Loc. Då jag gick jag runt i hela huset, men hittade inga brillor. Missade jag det eller kommer det senare i spelet? Kmr senare i spelet... Spela på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Oki! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 YEAH! YEAH! tack så mycket har inte varit inte på ett tag hadde problem med virus. 749 virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts